کیسه هوای ویژه اسکی بازان

عصر کالا- اسکی ورزشی مفرح و جذاب ولی پرخطر است و سقوط و برخورد با موانع در جریان اسکی کردن می تواند منجر به جراحات بسیار شدید و حتی شکستگی دست و پا شود.

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۰

کیسه هوای ویژه اسکی بازان

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، همزمان با برگزاری رقابت های المپیک زمستانی در کره جنوبی اخبار زیادی در مورد تولید محصولات جدید ورزش هایی مانند اسکی منتشر می شود.

یک شرکت ایتالیایی به نام دینیس سیستم تازه ای به نام دی – ایر طراحی کرده که با افزودن آن به البسه اسکی برخی ورزشکاران حاضر در رقابت های المپیک فعلی از وارد آمدن جراحات شدید به آنان جلوگیری می شود.

سیستم هوشمند یادشده با استفاده از حسگرهای خود قادر به تشخیص برخورد قریب الوقوع فرد اسکی باز با مانع است و لذا چند لحظه قبل از وقوع حادثه کیسه هوایی را که در زیر پارچه لباس اسکی کار گذاشته شده فعال می کند تا جراحت احتمالی به حداقل برسد.

سیستم دی – ایر در درون یک کیسه کوچک در پشت لباس های اسکی جاسازی می شود و متشکل از سه شتاب سنج و سه موقعیت یاب است که در هر ثانیه هزار بار موقعیت و سرعت اسکی باز را کنترل می کنند.

سیستم یادشده از هوشمندی زیادی برخوردار است تا از فعال شدن اشتباه کیسه هوا جلوگیری کند. از همین رو دی – ایر تفاوت مانورهای نمایشی اسکی باز در هوا را با موقعیت های پرخطر به خوبی تشخیص می دهد. شرکت سازنده مدعی است دقت این سیستم 100 درصد است و امکان اشتباه در آن به هیچ وجه وجود ندارد.

فعال شدن کیسه هوای این سیستم در عرض 45 میلی ثانیه رخ داده و وزن آن تنها 770 گرم است. سیستم یادشده یک بار مصرف بوده و هر بار خرید و استفاده از آن 250 دلار هزینه دارد.

برچسب ها

مچ‌بند ورزشیلوازم ورزشیکفش ورزشیشلوار ورزشیکیسه هوالباس اسکی
مطالب مرتبط بیشتر
جدیدترین انواع سه‌چرخه چند؟ +جدول نرخ انواع تردمیل در بازار تهران چند؟ +جدول مظنه انواع دوچرخه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع دوچرخه بچگانه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع تردمیل در بازار تهران چند؟ +جدول مظنه انواع دوچرخه بچگانه در بازار تهران؟ +جدول قیمت انواع تردمیل در بازار تهران چند؟ +جدول هدفون ورزشی "ضدآب" تولید شد چه کفشی مناسب کوهنوردی است؟ کفش فوتبال ایرانی قادر به رقابت با برندهای جهانی نیست پتانسیل تولید کفش‌های تخصصی ورزشی را داریم تولید کفش مجهز به تردمیل برای تسهیل تمرینات ورزشی ساخت کفشی با بازیافت آدامس کفش فوق سبک تولید شد تولید ۹۰ ثانیه ای شلوارهای دوست دار محیط زیست قابلیت جدید اپل واچ ۳ کفش هوشمند ایرانی طراحی شد کفش دوستدار محیط زیست با جلبک تولید شد سبک و سریع ترین کفش ورزشی دنیا تولید شد با این دستکش برقی هرگز یخ نمی کنید ۲۰ درصد از اعضای اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان ورشکست شدند تولید مقاوم ترین لباس اسکی با ابریشم عنکبوت تیم اسکی آمریکا با هدست واقعیت مجازی برای المپیک زمستانی آماده شد کفی کفش میزان خستگی را می سنجد کفش هوشمندی که احتمال سقوط صاحبش را هشدار می دهد کیسه هوای مخصوص سقف خودرو ساخته شد اصلاح الگوی حرکتی با "کفی الکتریکی هوشمند" ساخت محققان کشور سوت ورزشی هوشمند ساخته شد سوت ورزشی هوشمند ساخته شد کتانی ۲۰۰ دلاری از جنس گرافن ساخته شد نرخ انواع تردمیل در بازار چند؟ +جدول نرخ انواع تردمیل در بازار چند؟ +جدول تولید و صادرات کفش برند معروف ایتالیایی در ایران مچ‌بندهای هوشمند فیت بیت قابل هک کردن هستند تنها ۲۵۰ برند معروف کفش و پوشاک در تهران مجوز دارند با این لباس ورزشی موسیقی گوش کنید با این لباس ورزشی موسیقی گوش کنید رونمایی از مچ بند ورزشی با امکانات مربی گری شلوارهای ورزشی نانویی به بازار رسید خرید یک راکت تنیس چقدر آب می خورد؟ قیمت انواع لوازم جانبی شنا در بازار تهران؟ +جدول طراحی چکمه فضانوردی توسط شرکت البسه ورزشی لیست قیمت ارزان ترین و گران ترین توپ های فوتبال موجود در بازار جدیدترین دست‌بندهای ورزشی هواوی معرفی شدند قیمت انواع لوازم جانبی شنا در بازار تهران؟ +جدول اعلام فراخوان دریافت طرح های نوآورانه در زمینه تجهیزات ورزشی تولید لباس ورزشی از باکتری کشنده!+تصاویر برای خرید توپ ورزشی چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت برای خرید لباس ورزشی خارجی چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول قیمت کفش خود را هوشمند انتخاب کنید کفش خود را هوشمند انتخاب کنید مچ‌بند ورزشی که رژیم غذایی می‌دهد مچ‌بند ورزشی که رژیم غذایی می‌دهد
برگشت به بالا