فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

محموله میلیاردی آلات موسیقی قاچاق در اراک توقیف شد

عصر کالا- - جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک محموله ابزار و آلات موسیقی قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در اراک خبر داد.

محموله میلیاردی آلات موسیقی قاچاق در اراک توقیف شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، یوسف سپهوند گفت: ماموران پلیس آگاهی استان در تحقیقاتی از جابجایی یک محموله بزرگ کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند و برنامه ریزی برای شناسایی وتوقیف این محموله آغاز شد.

    وی افزود: با تمهیدات اجرایی پلیس، کامیون حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی اراک شناسایی و متوقف شد.

    جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: پس از بازرسی از کامیون توقیفی، 678 عدد گیتار ، 45 پیانو ، 44عدد بلندگو ، 45عدد ارگ، 50 میکسر صدا، 51 پدال 37آدابتور و 2عدد آمپلی فایر  به ارزش هشت میلیارد ریال کشف شد.

    سپهوند با اشاره به اینکه کالاهای مکشوفه از یکی از بنادر جنوبی کشور بارگیری و به مقصد تهران حمل می شده، بیان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

    835 میلیون ریال کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شد

    در عملیات های پلیس استان در چهار شهرستان، 835 میلیون ریال کالای قاچاق طی روز گذشته کشف شد.

    سیامک قاسمی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در این عملیات ها که در تداوم برنامه های قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان به مرحله اجرا گذاشته شد، هشت محموله کالای قاچاق در شهرهای آشتیان، دلیجان،‌ ساوه و شازند کشف شد.

    وی ارزش کالای های کشف شده را 835 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این عملیات ها تعداد زیادی البسه قاچاق، سیگار، ادکلن، قوطی های کمپوت و لوازم خانگی کشف شد.

    قاسمی خاطر نشان کرد:‌ در این عملیات ها 9 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی