نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در تهران افتتاح شد

عصر کالا- نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی با حضور ۲۵۲ شرکت داخلی و ۱۸۶ شرکت خارجی درتهران باحضور وزیر صنعت معدن و تجارت افتتاح شد.

نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در تهران افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا»به نقل از عصر نمایشگاه، در این نمایشگاه  در فضایی به مساحت حدود 28 هزار مترمربع باحضور 252 شرکت داخلی  و 186 شرکت خارجی درتهران افتتاح شد.

    در این نمایشگاه نمایندگانی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از کشورهای ترکیه، چین، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه، چک، مالزی، ژاپن، کره، استرالیا، هند و انگلیس به مدت چهار روز آخرین دستاوردهای خود را در برابر دید عموم قرار می‌دهند.

    مشارکت کنندگان در 2 بخش داخلی و خارجی، به منظور برقراری ارتباط مستقیم تولیدکنندگان و فروشندگان با مصرف کنندگان، جذب برندها و مارک‌های خارجی با رعایت اصول نمایشگاهی و جذب شرکت‌های مادر تخصصی با خدمات پس از فروش، حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی و مبارزه با قاچاق کالا و شناساندن ظرفیت و توانمندی‌های خود در زمینه تولید انواع یخچال، فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، لوازم برقی و سایر لوازم آشپزخانه در نمایشگاه حضوری چشمگیر خواهند داشت.

    با توجه به موارد فوق، می‌توان این نمایشگاه را مکان مناسبی برای سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان و آشنایی سایر متخصصان و علاقه‌مندان با تکنولوژی‌های روز این صنعت قلمداد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط