عرضه نسل چهارم DSLBOX در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶

عصر کالا- حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت انتقال داده های آسیاتک از عرضه نسل چهارم DSLBOX در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ خبر داد.

عرضه نسل چهارم DSLBOX در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا»، علیمحمدی بر حضور همه جانبه، قوی و پر رنگ شرکت انتقال داده های آسیاتک در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی  الکامپ  با تکیه بر استفاده هر چه بهتر از تجارب دوره های قبلی این نمایشگاه به همراه دو دوره تجربه حضور  در نمایشگاه تلکام  تاکید کرد. وی حضور قدرتمند در  نمایشگاه و اختصاص فضای نمایشگاهی داخلی و خارجی نزدیک به 500 متر مربع ، تجهیز و راه اندازی بخش VIP  برای مشتریان به همراه رونمایی از خدمات و محصولات جدید را از جمله اقدامات این شرکت برای حضور هر چه بهتر آسیاتک در این نمایشگاه عنوان داشت.
    وی این الکامپ را نخستین دوره حضور جدی و عملیاتی شرکت ها پس از اعطای مجوز  FCP عنوان کرد و  عرضه اقدامات انجام شده شرکت آسیاتک در  حوزه LTE  و MVNO  را در این راستا دانست.
    معاون کسب و کار شرکت آسیاتک همچنین از عرضه نسل چهارم DSLBOX  از سوی شرکت انتقال داده¬های آسیاتک در نمایشگاه الکامپ خبرداد. از ویژگی¬های خاص این بسته برخورداری از 120 گیگ حجم با سرعتK   128 تا 16 مگ، استفاده رایگان از ساعت 4 الی 10 صبح، رانژه و مودم وایرلس رایگان به همراه هدایای خاص این DSLBOX  است که با احتساب مالیات و ارزش افزوده با هزینه بسیار مناسب و رقابتی   از سوی آسیاتک در نمایشگاه الکامپ عرضه می گردد. همچنین طرح های جذاب عصرانه، اکستراگیگ و گیگ باکس  نیز با قیمت بسیار مناسب به شرکت-کنندگان ارایه خواهد شد.
    وی تجلیل از مشتریان وفادار را نیز از جمله دیگر طرح¬های ارایه شده این شرکت در نمایشگاه الکامپ عنوان کرد. این طرح شامل مواردی چون ارسال دعوتنامه مخصوص، ایجاد جایگاه VIP مشتریان، به همراه انتقال تجربیات و خاطرات مشترکین قدیمی به جدید و برخورداری از فرصت استخدام در شرکت انتقال داده-های آسیاتک می باشد.
    علیمحمدی ارایه ارزش افزوده به کاربران را  از دیگر اهداف شرکت عنوان کرده و  همکاری با آی سیما، فیلیمو ، آپارات، ایلیا نرم افزار و ... را در این جهت دانست و  همکاری با وبسایت های موفق و پرترافیک کشور را در راستای حمایت از تولید محتوی داخلی اعلام کرد.
    در پایان این گفتگو علیمحمدی با اعلام اینکه برای بازدیدکنندگان برنامه¬های ویژه¬ای در نظر گرفته شده است، از تمامی علاقه¬مندان جهت بازدید از غرفه¬های آسیاتک واقع در سالن میلاد بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ دعوت کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی