کلینیک های رایگان خدمات پس از فروش محصولات میدیا راه اندازی می شود

عصر کالا- در راستای تکریم و احترام به شخصیت اجتماعی خریداران محصولات میدیا در ایران، تاسیس کلینیک های رایگان برای روزهای مشخصی از سال جهت تعمیر رایگان محصولات و همچنین فراخوان سالیانه دستگاه هایی که نیاز به سرویس دوره ای دارند در دستور کار بانیان سرویس قرار دارد.

کلینیک های رایگان خدمات پس از فروش محصولات میدیا راه اندازی می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکلا» به نقل از ال کا ایران ، مدیرعامل شرکت بانیان سرویس  در خصوص موضوع خدمات پس از فروش و مشکلات آن در ایران بیان داشت : هر صنفی می بایست در حوزه خدمات پس از فروش با توجه به فرایند کاری خود، برای آن تعاریفی داشته باشد.تصور بسیاری از خدمات پس از فروش، در انتظار فروشنده نسبت به خرابی محصول و رفع اشکال محصول در بازه زمانی گارانتی خلاصه می شود که به واقع اینگونه نیست.

    مرتضی وحیدی ادامه داد : در چارچوب ضمانت نامه های بانیان سرویس الزاماتی وجود دارد که به تعهدات خود وفادار بمانیم و این به معنای پیمان بین مشتری و خدمات پس از فروش قلمداد می شود که البته حق مسلم خریداران است که باید توجه ویژه به آن شود.

    وی افزود : ما قصد داریم فراتر از نیازهای اولیه یک مشتری گام برداریم چراکه معتقدیم نیازهای مشتری به تعمیر خرابی احتمالی محصول خلاصه نمی شود.آموزش مشتری بخشی از خدماتی است که قصد داریم در راستای تکریم مشتری انجام دهیم.

    وحیدی بیان کرد : عملکرد خدمات پس از فروش از یک مثلث کاری که قاعده اصلی آن ارتباط با مشتری است، تشکیل می شود. ارتباط با کارخانه تولید کننده و ارتباط با فروشنده دو ظلع دیگر تشکل دهنده این مثلث هستند که خروجی آن تعامل مناسب و در نتیجه رضایتمندی بیشتر مشتری خواهد بود.

    مدیرعامل بانیان سرویس تصریح کرد : درگاه ارتباطی ابتدایی مشتری، محل خرید محصول یا همان فروشنده است بر همین اساس بسیاری از خریداران بدون توجه به دفترچه ضمانت، پس از خرابی محصول ابتدا به فروشگاهی که از آن محصول خرید کرده اند تماس خواهند گرفت و این همان مثلث ارتباطی است که گفته شد.

    وی افزود : البته لازم است فروشنده نیز سطح اطلاعات بالایی از میزان ارائه خدمات را داشته باشد چنانکه بارها دیده شده که فروشنده میزان ارائه خدمات را کم عنوان کرده و مشتری از خرید خود منصرف شده و یا میزان خدمات پس از فروش را بیشتر از حد توان ارائه عنوان کرده که عدم پاسخگویی در انتظار غلط به وجود آمده، نارضایتی شدید مشتری را به همراه داشته است.

    مرتضی وحیدی ادامه داد : در راستای تکریم و احترام به شخصیت اجتماعی خریداران محصولات میدیا در ایران، تاسیس کلینیک های رایگان برای روزهای مشخصی از سال جهت تعمیر رایگان محصولات و همچنین فراخوان سالیانه دستگاه هایی که نیاز به سرویس دوره ای دارند در دستور کار بانیان سرویس قرار دارد.

    سرعت در خدمات، کیفیت و همچنین رفع مشکلات محصولات با دریافت هزینه کم پس از اتمام زمان گارانتی، از اهداف شرکت است.

    وی به موضوع تعویض گارانتی برخی شرکت ها اشاره کرد و بیان داشت : عوام فریبی برخی در خصوص گارانتی تعویض باعث به وجود آمدن مشکلاتی در این حوزه شده است.به عنوان مثال شرکتی محصولات خودرا گارانتی تعویض میکند در حالی که محصول فروخته شده یا امکان تعمیر نداشته و یا برای فروشنده مقرون به صرفه نیست که خدمات پس از فروش آن محصول را راه اندازی کند و محصول نیز پس از اتمام زمان گارانتی تعویض بلا استفاده خواهد شد چرا که توانایی و تخصص تعمیر آن وجود ندارد.

    مدیرعامل بانیان سرویس در پایان با اشاره به اینکه خدمات پس از فروش در ایران به درستی تعریف نشده است، خاطرنشنان کرد : همکاران ما در حوزه خدمات پس از فروش می بایست فرهنگ خدمات پس از فروش را اشاعه بدهند.آموزش مشتریان جهت استفاده صحیح از خدمات پس از فروش از نکات مهمی هست که کمتر به آن توجه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی