لیوان قهوه ساز جادویی

عصر کالا- سوژه امروز جذاب ترین نوآوری ها لیوانی جادویی است که به سرعت و به اندازه نیاز شما قهوه درست میکند.

لیوان قهوه ساز جادویی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باگاه خبرنگاران، چای و قهوه جزو پرطرفدارترین نوشیدنی‌ها در جهان هستند اما باید اذعان کرد که درست کردن قهوه کمی سخت‌تر است البته اگر بخواهیم  نتیجه خوبی هم حاصل شود.

    مشکلاتی که موجب می‌شود انسان از قهوه درست کردن منصرف شود را می‌توان به جوشاندن قهوه  با قهوه‌جوش و زمانی که باید صرف کرد  و یا  صاف کردن برخی از انواع قهوه‌ها، مشخص نبودن مقدار موردنیاز برای زمانی که افراد زیاد هستند تا از ماندن و از دهان افتادن آن جلوگیری شود و بسیاری مشکلات دیگر اشاره کرد.

    یک شرکت فناوری  اقدام به تولید یک لیوان به‌اصطلاح جادویی کرده است که در هر زمان  و مکان تنها با آب جوش و پودر قهوه،  در کوتاه‌ترین زمان ممکن و هرچقدر که نیاز دارید برای شما قهوه درست می‌کند و باقی آب جوش را تمیز برای استفاده بعدی نگاه می‌دارد.

    سازوکار این قهوه ساز به این صورت است که پودر قهوه را داخل یک محفظه دارای صافی می‌ریزیم و لیوان مخصوص آن را پر از آب جوش می‌کنیم و محفظه قهوه که شبیه به یک گوشت‌کوب است را داخل لیوان با فشار به پایین می‌فرستیم.

    آب جوش تحت‌فشار و با سطح مقطع کوچک که موجب ایجاد حرارت بالاتر می‌شود  به دانه‌های قهوه داخل محفظه برخورد  می‌کند و مانند قهوه‌جوش عمل می‌کند. صافی داخل محفظه هم قهوه را صاف‌کرده و به بالای محفظه گوشت‌کوب شکل برای استفاده می‌فرستد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی