تهویه مطبوع هوشمند با Evapolar ۲

عصر کالا- نسبت به سایر دستگاه های تهویه مطبوع معمولی، ۱۰ برابر کوچک تر است. تنها کاری که برای استفاده از دستگاه باید انجام دهید، پر کردن مخزن آب و اتصال مجموعه به منبع تغذیه مانند پاور بانک خواهد بود.

تهویه مطبوع هوشمند با Evapolar ۲
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از پول نیوز، اگر در مورد سیستم های تهویه هوای پیشرفته تحقیق کرده باشید، قطعا نام Evapolar به گوشتان خورده است. امروز نمونه ای جدید و البته کامل تر از این دستگاه تهویه هوا را تحت عنوان Evapolar 2 معرفی خواهیم کرد.

    Evapolar 2 دستگاه تهویه هوای هوشمند و قابل حمل است که 184 x 217 x 207 میلی متر ابعاد و 1500 گرم وزن دارد. در مقایسه با نسخه ی قدیمی، این دستگاه مجهز به مخزن آب بزرگتری است که آن را در جهت استفاده ی 6 الی 8 ساعته حتی در آب و هوای خشک توانمند می سازد. از طرفی همچنان نیز می توانید این دستگاه مفید را به راحتی همراه خود جا به جا کنید. از نظر ظاهری هم اصلاحاتی در مورد Evapolar جدید صورت گرفته است، برای مثال چراغ ال ای دی به کار رفته در ساخت آن، طراحی خارجی زیبا تری را ایجاد کرده است. لازم به ذکر است که Evapolar 2، نسبت به سایر دستگاه های تهویه مطبوع معمولی، 10 برابر کوچک تر است.

    تنها کاری که برای استفاده از دستگاه باید انجام دهید، پر کردن مخزن آب و اتصال مجموعه به منبع تغذیه مانند پاور بانک خواهد بود. ظرف 5 الی 10 دقیقه، کارتریج دستگاه آب را جذب کرده و شروع به پاکسازی هوا می کند. فیلتر های به کار رفته از وجود هر گونه ذرات گرد و غبار و آلودگی در هوای خروجی جلوگیری می کنند. علاوه بر این، با استفاده از اپ مخصوص دستگاه، می توانید آن را از طریق گوشی هوشمند خود نیز کنترل کنید.

    تهویه مطبوع هوشمند Evapolar 2، 149 دلار قیمت دارد.

    پورسعیدخلیلی