در خانه‌تان را از هر جای کره زمین باز کنید

عصر کالا- رموبل نام زنگ در هوشمندی است که با نصب آن در برابر درب منزل می توانید هویت مراجعان را در هر جایی که هستید تشخیص دهید و اجازه ورودشان را بدهید.

در خانه‌تان را از هر جای کره زمین باز کنید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از اقتصادآنلاین ؛ این زنگ در هوشمند و بی سیم مجهز به حسگرهای حرکتی خاصی است که از قابلیت پخش زنده تصاویر ویدئویی با کیفیت فوق دقیق برخوردارند.
    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، بهره مندی از فید صوتی برای انتقال صدای مراجعه کنندگان به درب منزل به گوشی هوشمند با استفاده از فناوری وای – فای از جمله دیگر امکانات این زنگ درب است. بنابراین وقتی زنگ درب منزل به صدا درمی آید فرد در هرکجا که باشد، می تواند چهره و صدای او را از طریق گوشی هوشمند خود دریافت کند.
    شرکت سازنده مدعی است با استفاده از این محصول امنیت و راحتی ساکنان منازل تامین می شود، زیرا آنها دیگر نگران دیر رسیدن به منزل نیستند و به راحتی می توانند با گوشی متصل به اینترنت در خانه خود را بر روی افراد مورد نظر باز کنند.
    ارتباط از طریق این زنگ هوشمند کاملا دوطرفه است و بر روی آن ابزار دید در شب برای مشاهده افراد در تاریکی هم تعبیه شده است. ضبط تصاویر یا ارسال پیام های اطلاع رسانی از جمله دیگر قابلیت های این زنگ است. سوابق فعالیت ها و ویدئوهای ضبط شده هم از این طریق قابل دریافت و مشاهده است.
    این زنگ برای فعالیت نیازمند شش باتری AA است و تنها زمانی روشن می شود که کسی دکمه آن را فشار دهد. لنزهای نوری این زنگ می تواند دید حداکثر 120 درجه را پوشش دهد. قیمت این زنگ 199 دلار است.

    پورسعیدخلیلی