نسخه بازسازی شده گلکسی نوت ۷ با نام Galaxy Note FE، اوایل مرداد از راه می‌رسد

عصر کالا- مدتی پیش، گزارشی مبنی بر رونمایی از نسخه بازسازی شده گلکسی نوت ۷ در ۱۶ تیر ماه منتشر شد. با این‌حال، به‌نظر می‎رسد که شرکت سامسونگ، Galaxy Note FE را با تأخیر بیشتری به بازار عرضه خواهد کرد. همراه شهر سخت‎افزار باشید.

نسخه بازسازی شده گلکسی نوت ۷ با نام Galaxy Note FE، اوایل مرداد از راه می‌رسد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از شهر سخت افزار ، براساس اطلاعات به‎دست آمده، نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 در 30 جولای (8 مرداد) عرضه خواهد شد. علت تأخیر در عرضه این گوشی، عدم توانایی تولید 300 تا 450 هزار واحد از گلکسی نوت FE توسط سامسونگ تا نیمه تیر ماه عنوان شده است. به همین جهت، تأخیر در عرضه نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 فرصت بیشتری را در اختیار سامسونگ قرار می‌دهد تا حجم بیشتری را از فبلت پرچم‎دار 2016 خود به تولید برساند.

    گمان می‎رود که Galaxy Note FE نزدیک به 620 دلار قیمت خواهد داشت و این مدل، به یک نمایشگر 5.7 اینچی Quad HD با لبه‎های منحنی مجهز شده و قلم S-Pen نیز بهبود یافته است. آن‎طور که ادعا می‎شود، نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 به جای باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعت از یک باتری با ظرفیت 3200 میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد نمود. علاوه‎براین، اعلام شده است که گلکسی نوت 7 جدید مانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، از یک دکمه اختصاصی برای استفاده از دستیار صوتی بیکسبی بهره می‎گیرد.

    لازم به‎ذکر است که در اواخر مرداد ماه نیز، سامسونگ از فبلت پرچم‏دار جدید خود یعنی گلکسی نوت 8 رونمایی خواهد کرد و این مدل در شهریور وارد بازار می‎شود. سامسونگ نگران است با عرضه آیفون 8 به بازار، فروش محصولات جدید این سازنده تحت‌تاثیر قرار بگیرد؛ به همین جهت، تصمیم گرفته تا فبلت پرچم‎دار جدید خود را زودتر از آنچه که انتظار می‎رفت، ارائه دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی