نهمین خرید خوب تیر ماه :

ریش تراش و ماشین های اصلاح

عصر کالا- فروشگاه اینترنتی زنبیل در نهمین خرید خوب تیر ماه اقدام به عرضه ریش تراش و ماشین های اصلاح برندهای پاناسونیک، فیلیپس و رمینگتون نموده است.

ریش تراش و ماشین های اصلاح
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زنبیل، مشتریان محترم میتوانند در این خرید خوب از تخفیف تا 50 درصد در خرید بهره بگیرند.
    *Panasonic
    شرکت Panasonic به عنوان یکی از راهبران جهانی در زمینه زیبایی، بهداشت و مراقبت‌های شخصی، محصولات پیشروی خود را با الهام گرفتن از آخرین مدلهای روز با هدف مدگرایی و مشتری مداری به بازار عرضه می کند.  این شرکت طیف وسیعی از محصولات آرایشی بهداشتی، الکترونیکی و لوازم خانگی را تولید و عرضه می‌کند. آژند سرویس به عنوان شبکه خدمات پس از فروش لوازم شخصی پاناسونیک، خدمات خود را با هدف رضایتمندی مشتریان لوازم شخصی ارائه میدهد. همچنین با توجه به احساس نیاز در سراسر کشور اقدام به توسعه شبکه خدمات پس از فروش لوازم شخصی کرده است.

    *Philips
    Philips نیز یکـی از شنـاخته شده تـرین و قابـل اعتمادترین برندها در جهان می باشد و تنها در عرض چند سال به یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات خانگی، آرایشی و … تبدیل شد. نمایندگی گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات را شرکت شکوفا الکتریک عهده دار شده است.

    *Remington
    Remington  یکی از شرکت‌های معروف در زمینه محصولات شخصی مانند ریش تراش، محصولات مو و اپیلاتور می‌باشد. این شرکت به عنوان یکی از راهبران جهانی در زمینه زیبایی، بهداشت و مراقبت‌های شخصی، محصولات پیشروی خود را با الهام گرفتن از آخرین مدلهای روز با هدف مدگرایی و مشتری مداری به بازار عرضه می‌‌‌‌کند. همچنین رمینگتون به عنوان اولین برند در زمینه ساخت وسایل الکتریکی شناخته شده است .
    با توجه به محبوبیت این برندها برآن شدیم تا مدلهای شاخص ریش تراش ها و ماشین های اصلاح این برندها را با قیمتی استثنایی بر روی سایت قرار داده تا مانند قبل رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی