هوشمندترین کلید روشنایی ساخته شد

عصر کالا- هوشمندترین کلید روشنایی در جهان طراحی و ساخته شد. این کلید هوشمند که Brilliant نام دارد برای تنظیم روشنایی خانه به هیچ برنامه و اپلیکیشن و تلفن همراهی نیاز ندارد.

هوشمندترین کلید روشنایی ساخته شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران، با این کلید می توان از  سه طریق  روشنایی منزل را  تنظیم کرد.  برای تنظیم روشنایی تنها کافی است صفحه کلیدهایی را که در خانه نصب شده است، لمس و یا درخواست خود را با صدا بیان کرد.

    کلید هوشمند  Brilliant  به هیچ اپلیکیشنی برای تنظیم نیاز ندارد از این رو به تلفن همراه هم برای تنظیم نور و روشنایی خانه  احتیاج نیست.  از سوی دیگر این دستگاه قابلیت بروزرسانی خودکار دارد و پلتفرم های هوشمند خانه نیز سازگار است و می توان با این دستگاه دیگر وسایل هوشمند موجود در خانه را نیز کنترل کرد.

    این سیستم هوشمند قابلیت نشان دادن  اخبار، آب و هوا، پخش موسیقی و مشاهده ویدئو را نیز دارد . در صفحه نمایش این کلید هوشمند می توان پوسترها و عکس های مورد علاقه را به نمایش درآورد تا فضای لطیفی به محیط خانه دهد و به زیبایی بصری محیط کمک کند.

    این کلید روشنایی هوشمند به آسانی  تنها در 10 دقیقه قابل نصب است و  نیازی به تعویض سیم کشی خانه نیز نیست. با نصب این کلید هوشمند تا 18 درصد در مصرف انرژی برق صرفه جویی می شود.

    این دستگاه در 4 رنگ و سایزهای متفاوت طراحی و ساخته شده  تا با رنگ دیوار تناسب داشته باشد. این محصول قرار است در فوریه سال 2018 وارد بازار شده و در  سایزهای متفاوت و با قیمت های متفاوتی ( 199 تا 349 دلار ) در بازار به فروش برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی