دستیارهای صوتی به دوچرخه‌ها رسید

عصر کالا- پس از تجهیز ابزار و گجتهای مختلف هوشمند به دستیارهای صوتی حالا نوبت به دوچرخه‌های هوشمندی رسیده که می‌توانند با دستورات صوتی کارهای موردنظر کاربرانشان را انجام دهند.

دستیارهای صوتی به دوچرخه‌ها رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، به نظر می‌رسد تحلیل و پیش‌بینی کارشناسان از فناوری‌های نمایشگاه CES 2019 درست از آب درآمده و یکی از محورهای اصلی و کلیدی آن تجهیز دستگاههای مختلف به دستیارهای صوتی هوشمند است.

    حالا نمایشگاه علم و فناوری CES2019 لاس وگاس که از از تاریخ 8 الی 11 ژانویه درحال برگزاری است، میزبان رونمایی محصولات و فناوری‌های جدید و منحصر بفرد شرکتهای مختلف فعال در حوزه تکنولوژی، خودرو و علم و فناوری شده است و در آن دوچرخه هوشمند جدیدی تحت عنوان ای لجند (E-Legend) که محصول شرکت سایبیک است، معرفی و رونمایی شده است که با بهره‌گیری از دستیار صوتی الکسای آمازون به کاربران و دارندگان خود این امکان را می‌دهد پیش از رسیدن به منزل و محل کار، تنها با ارسال فرمان صوتی، سیستم تهویه و گرمایشی و سرمایشی را روشن کرده و یا به خانواده خود اطلاع دهید که در ترافیک مانده و دیر می‌رسید.

    بر اساس گزارش وب سایت new Atlas، این دوچرخه هوشمند مجهز به دستیار صوتی الکسا همچنین به کاربران اجازه می‌دهد در حین پدال زدن غذای دلخواه و مورد علاقه خود را از رستورانهای مدنظر خود سفارش داده و تحویل بگیرند و به طور کلی تمامی کار و فعالیتهای خود را تنها با ارسال دستورهای صوتی همزمان با حرکت و دوچرخه‌سواری انجام دهند.

    براساس گفته‌های آمازون، شرکت سایبیک نخستین شرکتی است که اقدام به تولید دوچرخه‌های هوشمند مجهز به دستیار صوتی الکسای آمازون کرده است و قرار است این محصولات در تابستان سال 2019 میلادی در بریتانیا و سپس سایر بازارهای کشورهای دیگر به فروش برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر