سامسونگ دو گوشی میان‌رده جدید معرفی کرد

عصر کالا- سامسونگ به تازگی دو گوشی میان رده جدید از سری گلکسی A را معرفی کرده است که برخی از قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدار را نیز دارا هستند.

سامسونگ دو گوشی میان‌رده جدید معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، بعد از آنکه چندی پیش سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که سری گوشی‌های گلکسی J و A را با یکدیگر ادغام خواهد کرد تصمیم گرفت که مدل‌های جدید و متنوعی را به خانواده گلکسی A که همواره از پرطرفدارترین و بهترین مدل گوشی‌های میان رده سامسونگ به شمار می‌رفته‌اند، اضافه کند و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به خود را به سمت و سوی خود جلب کند.

    حالا بعد از آنکه این شرکت کره‌ای در هفته گذشته، از دو مدل گلکسی A70 و A80 رونمایی کرد، دو گوشی جدید دیگر تحت عنوان A60 و A40s را نیز در چین معرفی و رونمایی کرده که البته هنوز معلوم نیست که آنها به صورت اختصاصی برای بازار چین عرضه و ارائه شده‌اند یا در آینده‌ای نزدیک در سایر کشورهای جهان نیز عرضه می‌شوند.

    بر اساس گزارش وب سایت gsmarena ، از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی A60 باید به نمایشگری 6.3 اینچی از نوع LCD ، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، حسگرهای 32 و 8 و 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه (حسگر 32 مگاپیکسلی گشودگی دیافراگم f/1.7، حسگر 8 مگاپیکسلی از نوع فوق‌عریض با گشودگی دیافراگم f/2.2 و حسگر سوم نیز به منظور تشخیص عمق تصویر) ، فلش LED زیر دوربین پشت و حسگر اثرانگشت، پردازنده‌ی اسنپدراگون 675، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، ظرفیت باتری 3,500 میلی‌آمپری و شارژ C می‌توان اشاره کرد.

    از ویژگی‌های سامسونگ گلکسیاِی 40 نیز می‌توان به نمایشگرهای 6.4 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD ، حسگر 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی، حسگری 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 و دو حسگر 5 مگاپیکسلی در دوربین اصلی، پردازنده اگزینوس 7904، 6 گیگابایت حافظه‌ی رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و ظرفیت باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

    لازم به ذکر است که قیمت گوشی گلکسی A60 معادل 300 دلار و قیمت گلکسی A40s معادل 225 دلار در بازار چین قیمت گذاری و اعلام شده است که البته در صورت عرضه در سایر بازارهای جهان انتظار می‌رود قیمت آن بالاتر برود.

     

    پورسعیدخلیلی