مشکلات رایج ایرپادهای اپل چیست؟

عصر کالا- به تازگی فهرستی از مشکلات رایج برای کاربران ایرپادهای اپل تهیه و منتشر شده است که نشان می‌دهد این محصولات جدید برخلاف استقبال بی‌نظیر کاربران، بدون مشکل نیست.

مشکلات رایج ایرپادهای اپل چیست؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایسنا، ایرپاد اپل نام هدفون‌های بی‌سیم اپل است که از نوع داخل گوشی بوده که به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به استفاده از دست و کاملا بی سیم، با دوستان و همکاران خود به راحتی تماس گرفته و با آنها به مکالمه تلفنی بپردازند. این هدفون های بی سیم که در داخل گوش کاربران قرار می‌گیرند، برای آن دسته از افرادی که مشغله‌های کاری فراوان دارند و نمی‌توانند به صورت طولانی با گوشی همراهی که در دستانشان قرار دارد، صحبت کنند، بسیار سودمند و کاربردی خواهد بود. در واقع این هدفون بی‌سیم دارای دو گوشی جدا از هم است که هر کدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ بلندمدت از آن هیچگونه احساس خستگی یا درد در قسمت گوش خود نکنید. این هدفون می‌تواند تا پنج ساعت شما را در پخش موسیقی تنها با یک بار شارژ همراهی کند. این هدفون‌های بی‌سیم همچنین به بلوتوث مجهز هستند تا به سایر دستگاه‌های الکترونیکی کاربر متصل شوند.

    این محصولات به تازگی از سوی کاربران و علاقمندان مورد استقبال و توجه بی‌نظیری قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که در سال‌های آتی تبدیل به یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات اپل خواهد شد.

    کاربرانی که ایرپادهای بی‌سیم اپل را در طول یک سال اخیر خریداری و استفاده کرده‌اند، به تازگی مشکلات مختلفی را در مورد این محصولات عنوان کرده‌اند که کارشناسان فعال در حوزه فناوری با فهرست کردن این مشکلات، گزارشی را تهیه و منتشر کرده‌اند که در وب سایت  digitaltrends نیز ذکر شده است.

    در زیر بزرگترین و بیشترین مشکلات رایج برای کاربران ایرپادهای بی‌سیم آمده است:

    1. مشکل در pairing با سایر دستگاههای هوشمند و الکترونیکی

    2. مشکل در اتصال به رایانه

    3. قطع تماس

    4. مشکل در پخش محتوای صوتی

    5. مشکل در تغییر حجم صدا در دستگاههای اندرویدی

    6. مشکل در باتری

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی