آمبیانته ۲۰۲۰ (۴)

پانزدهمین سال حضور بلور وشیشه اصفهان در نمایشگاه Ambiente

عصر کالا- مدیر صادرات شرکت بلور وشیشه اصفهان گفت : امسال پانزدهمین سال حضور ما در نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت است و در غرفه ای۴۰ متری محصولات خود را عرضه خواهیم کرد.

پانزدهمین سال حضور بلور وشیشه اصفهان در نمایشگاه Ambiente
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از عصر نمایشگاه, سالار نظامی مدیر صادرات شرکت بلور و شیشه اصفهان گفت: امسال پانزدهمین سال حضور ما در نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت است و در غرفه ای40  متری محصولات خود را عرضه خواهیم کرد.
    وی ادامه داد : ما طبق روال سالانه در این نمایشگاه حضور خواهیم داشت وبا مشتریان خود که  بیشتر از کشورهای اروپایی، عربی و امریکای جنوبی هستند ملاقات خواهیم کرد.
    نظامی درباره حضور در نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت گفت : حضور در چنین نمایشگاه هایی برای ورود به بازار های جهانی بسیار موثر است و همواره به شرکت های مختلف ایرانی در این صنعت نیز توصیه کرده ایم که تا در این نمایشگاه حضوریابند و مفتخریم که سبب آشنایی تعدادی از فعالان ایرانی این صنعت با نمایشگاه Ambiente فرانکفورت شده ایم.

    شایان ذکر است نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (Ambiente2020 )  در تاریخ 18 الی 22 بهمن 1398 در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می گردد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت شرکت دروازه تجارت فراسو  دفتر این نمایشگاه در ایران به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی