اداره پلیس نیویورک برنامه های آیفون را جایگزین یادداشت برداری سنتی می کند

عصر کالا- استفاده از تلفن همراه و برنامه های آن برای بسیاری از افراد ساده و ملموس است. وابستگی کاربران به تلفن همراه، گاهی نتایجی بسیار مثبت دارد. برای مثال پلیس نیویورک تصمیم گرفته از آیفون برای یادداشت برداری و امور اداری استفاده کند.

اداره پلیس نیویورک برنامه های آیفون را جایگزین یادداشت برداری سنتی می کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از  انتخاب،به طور رسمی اداره پلیس پلیس شهر نیویورک اعلام کرده که استفاده از دفتر یادداشت ها و  قلم و کاغذ را بازنشسته می کند و آن را را با یک برنامه آیفون جایگزین می کند.

    این برنامه یادداشت های افسران را به یک سیستم مرکزی جمع می کند که در آن سایر افسران قادر به دسترسی به آنها خواهند بود. این امر به مشارکت کار پلیس و همچنین از بین بردن سوءاستفاده های رایج کمک می کند. بر اساس این اعلان از اواخر این ماه ، اداره پلیس نیویورک از دفترچه های یادداشت خداحافظی می کند.

    به طور قابل توجهی برنامه یادداشت های هوشمند، افسران را به یک پایگاه داده که در آن سایر افسران قادر به دستیابی به اطلاعات آنها خواهند بود، ارتقاء خواهد داد.

    "آنتونی تاسو" معاون رئیس پلیس نیویورک در این خصوص گفت: "این سیستم، تواناییهایی را به ما می دهد که قبلاً نداشتیم ، زیرا دفترچه های یادداشت در قفسه های افسران باقی می ماندند و ما به تعداد زیادی از اطلاعات دسترسی نداریم." بر اساس گفته های مقامات، این سیستم همچنین به رفع مشکلات دست نوشته های مخدوش کمک می کند و از جعل اطلاعات نیز پیشگیری می کند.

    طبق گفته های تایمز ، این تغییر به طور جهانی در پلیس مورد استقبال قرار نمی گیرد ، برخی از افسران می ترسند این تغییر افسران را در معرض سطوح شدید نظارت و بوروکراسی قرار دهد ، در حالی که برخی دیگر استفاده از قلم و کاغذ را از دست نمی دهند.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی