پشتیبانی Oppo Find X۲ از شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی

عصر کالا- یکی از معتبرترین افشاگران فضای مجازی اطلاعات جدیدی از Oppo Find X۲ فاش کرد.

پشتیبانی Oppo Find X۲ از شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیشتر انتظار می‌رفت که اوپو Find X2 این هفته از راه برسد، اما از آن جایی که MWC 2020 به عقب افتاد این رویداد نیز قرار است ماه بعد برگزار شود. ما اکنون بعضی از مشخصات این دستگاه را می‌دانیم، اما امروز یکی از معتبرترین افشاگران دنیای فناوری اطلاعات بیشتری از این دستگاه فاش کرد.
    اطلاعات فاش شده از Find X2

    بر اساس اطلاعات فاش شده توسط او، گوشی Find X2 از شارژ بی‌سیم سریع 30 واتی پشتیبانی خواهد کرد. اگر به اسکرین‌شات‌های منتشر شده توسط او توجه کنید متوجه می‌شوید این Find X2 همچنین از اینترنت همراه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. البته ما تقریبا مطمئن بودیم که این ویژگی در گوشی جدید اوپو وجود خواهد داشت.

    اطلاعات شارژر گوشی جدید اوپو

    گوشی Oppo Find X2 از قابلیت شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند، اما مرجعی که این اطلاعات از آن به دست آمده از فاش کردن مشخصات نرخ شارژ این دستگاه ناموفق عمل کرده است. البته ما انتظار داریم این نرخ 10 وات باشد. شارژ بی سیم پایه باید 30W Wireless VOOC Flash Charge باشد که در ماه سپتامبر معرفی شد، در حالی که شارژ با سیم 65W SuperVOOC 2.0 قبلاً توسط شرکت VP تأیید شده بود.


    اطلاعات به دست آمده از اسکرین‌شات‌های گوشی جدید اوپو

    با نگاه کردن به اسکرین شات‌هایی که پس از مدتی از Weibo حذف شدند، ما چند کلید (Toggle) مختلف مشاهده می‌کنید که تنها برای 5G نیستند. بر اساس این تصاویر کاربر حتی می‌تواند VoLTE را روشن و خاموش کند. همچنین صحفه نمایش می‌تواند یکی از دو حال 60 هرتز یا 120 هرتز باشد. همچنین صفحه نمایش +QHD این دستگاه دارای وضوح 3168 در 1440 پیکسل بوده که به معنای نسبت 19:8:9 است.

    یک نکته جالب در این تصاویر جایگاه دوربین در نوار اعلان‌ها است. از آنجایی که ساعت گوشی کمی در سمت راست قرار دارد، احتمالا چیزی در سمت بالا چپ گوشی تعبیه شده است. حدس زده می‌شود که دوربین سلفی این دستگاه در حفره‌ای درون صفحه نمایش قرار گرفته باشد.

    پورسعیدخلیلی