فروش ویژه برنج‌های آذوقه و ساحل‌کنار در فروشگاه‌های افق کوروش ادامه دارد

عصر کالا- جشنواره فروش ویژه شرکت برنج کوروش برای برنج‌های ایرانی آذوقه و ساحل‌کنار در مجموعه فروشگاه‌های افق کوروش تا ۵ مرداد ادامه دارد.

فروش ویژه برنج‌های آذوقه و ساحل‌کنار در فروشگاه‌های افق کوروش ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا»، جشنواره فروش ویژه شرکت کشت و صنعت برنج کوروش برای عرضه برنج‌های ایرانی آذوقه و ساحل‌کنار که از 15 تیرماه آغاز شده است تا 5 مرداد در مجموعه فروشگاه‌های افق کوروش در سراسر کشور ادامه دارد.

    در این جشنواره و جهت رفاه حال خریداران، انواع برنج مرغوب ایرانی با برندهای آذوقه و ساحل‌کنار با تخفیف ویژه در فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای افق کوروش در سراسر کشور عرضه می‌شود و خریداران می‌توانند در این طرح فروش ویژه انواع مختلف برنج ایرانی مرغوب را در بسته بندی‌های 5 و 10 کیلوگرمی خریداری کنند.

    علاوه بر این، شرکت کشت و صنعت برنج کوروش یک مسابقه ویژه نیز در اینستاگرام برگزار کرده است که در آن علاوه بر برنده شدن جوایز نقدی و غیر نقدی، یک دستگاه تلفن همراه نیز به عنوان جایزه پایانی در نظر گرفته شده است.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه اینجا کلیک کنید.

    شرکت «کشت و صنعت برنج کوروش» به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی گلرنگ در سال 1396 تأسیس شده است. این شرکت با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و متخصص و دانش‌محور اقدام به فعالیت در حوزه تولید و توزیع برنج ایرانی نموده و همیشه تولید محصولات مرغوب و متنوع و دسترسی آسان برای مصرف‌کنندگان را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است. این شرکت با تکیه بر دانش و تجربه در صنعت برنج و تمرکز بر ارتقاء سلامت مشتریان، برنج خالص ایرانی با برندهای «فامیلا»، «آذوقه» و «ساحل‌کنار» را به مشتریان عرضه کرده است.

    پورسعیدخلیلی