لباس‌شویی‌های سامسونگ منفجر می‌شوند

عصر کالا- شرکت سامسونگ که هنوز از بحرانی که به واسطه انفجار باطری‌ گوشی‌های نوت ۷ خود آغاز شد، خلاصی نیافته‌، قصد دارد بیش از سه میلیون دستگاه لباسشویی را جمع‌آوری کند زیرا احتمال متلاشی شدن در این دستگاه‌ها نیز قوت گرفته‌است.

لباس‌شویی‌های سامسونگ منفجر می‌شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از همشهری آنلاین، براساس گزارش CNN، شرکت سامسونگ و مقامات فدرال روز جمعه چهارم نوامبر فراخوان مرجوع‌سازی ماشین‌های لباسشویی را منتشر کردند. این اقدام در پی انتشار گزارش‌هایی مبنی بر احتمال کنده شدن و پرتاب شدن درپوش ماشین‌های لباسشویی و آسیب دیدن مصرف‌کنندگان در حین روشن بودن دستگاه آغاز شد.

    سامسونگ می‌گوید ممکن است این اتفاق در زمان شستشوی لباس‌ها یا پارچه‌های حجیم یا ضد آب رخ دهد، در چنین شرایطی مخزن شستشو تعادلش را از دست داده و منجر به ایجاد تکان‌های شدید در دستگاه شده و در نهایت درپوش با ضرب بالا کنده شود. سامسونگ در ماه آگوست با شکایت‌هایی در همین زمینه مواجه شد،‌مصرف‌کننده‌ای در تگزاس از این شرکت شکایت کرده و ادعا کرد دستگاه لباسشویی وی با چنان شدتی متلاشی شده‌است که قطعات آن به دیوار پارکینگ خانه نیز آسیب رسانده‌اند.

    شرکت سامسونگ درحال حاضر با مشکل بازپس‌گیری یک میلیون دستگاه گوشی نوت 7 که احتمال آتش گرفتن آنها بسیار بالا بود، دست به گریبان است. این شرکت در ماه سپتامبر به مشتریانش اعلام کرد بلافاصله گوشی‌های نوت 7 خود را خاموش کرده و کنار بگذارند. سازمان هوانوردی آمریکا و سازمان حمل و نقل عمومی نیویورک نیز از مسافران خواستند این گوشی‌ها را در حین سفر با هواپیما، اتوبوس یا قطار خاموش نگه دارند.

    اکنون این شرکت برای جلب نظر مشتریانی که از لباسشویی‌های این شرکت استفاده می‌کنند،‌ به آنها وعده تعمیر رایگان این دستگاه‌ها و یک سال خدمات پس از فروش بیشتر داده‌است. مصرف‌کنندگان همچنین می‌توانند از این شرکت یا دیگر شرکت‌ها با درصدی تخفیف لباسشویی جدیدی بخرند که هزینه نصب دستگاه‌ جدید و برداشتن دستگاه قدیمی بر عهده شرکت سامسونگ خواهد بود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی