با این عینک ها ویدئو ضبط کنید

عصر کالا- شرکت اسنپ چت دستگاه های فروش خودکاری عرضه کرده که از طریق آنها می توان عینک هایی خریداری کرد که قابلیت ضبط ویدئو دارند.

با این عینک ها ویدئو ضبط کنید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از هیندو، بر روی این دستگاه های فروش زردرنگ که اسنپ بات نام دارند تصویری کارتونی از چهره یک فرد چاپ شده که دور و بر وی پر از بالن است. عینک های مذکور که Spectacles نام دارند از این دستگاه قابل خریداری هستند و قابلیت ضبط ویدئوهای ده ثانیه ای را دارند.

    ویدئوهای یاد شده را می توان با استفاده از برنامه موبایلی اسنپ چت بر روی همین سایت آپلود کرد. قیمت این عینک ها 129 دلار است.

    افراد قبل از خرید عینک های یاد شده می توانند به طور مجازی آنها را مشاهده کنند و عینکی را با رنگ دلخواه پسندیده و سپس آن را خریداری کنند. اسنپ چت می گوید این دستگاههای فروش هر روز در یک نقطه نصب می شوند و سپس به محل دیگری منتقل خواهند شد. در این زمینه 24 ساعت قبل از نصب هر دستگاه به مشتریان اطلاع رسانی می شود.

    اسنپ چت که شبکه اجتماعی به همین نام را اداره می کند، امیدوار است از طریق این ابتکار عمل به جمع کاربران خود بیفزاید و آنها را به ارسال ویدئوهای بیشتر تشویق کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر