حامی ورزش میاندورود:

مالیات اصناف را باید به سمت ورزش سوق داد

عصر کالا- حامی ورزش میاندورود گفت: یکی از بهترین روش‌هایی که در دنیا برای ورزش از سوی بخش خصوصی هزینه می‌شود سوق دادن مالیات کسبه و بازاریان به سمت ورزش است.

مالیات اصناف را باید به سمت ورزش سوق داد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از بلاغ ، در چند سال گذشته تیم‌ها و هیات‌های ورزشی میاندورود با حمایت‌های صورت گرفته از سوی مسئولان و بعضی از حامیان ورزش به موفقیت‌های خوبی دست یافتند.

    مصطفی اباذری در این چند سال یکی از حامیان ورزش میاندورود بوده که در مراسم تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و حامیان ورزش میاندورود مورد تجلیل نیز قرار گرفت.

    اباذری در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره اقدام خود، گفت: ورزش باعث افزایش سلامت و شادابی در جامعه به‌خصوص برای نسل جوان می‌شود.

    وی بیان کرد: ورزش بهترین بستر برای فرهنگ سازی در جامعه اسلامی است تا اوقات فراغت جوانان سالم بماند.

    این حامی ورزش میاندورود به لازمه انجام ورزش از سوی بانوان نیز اشاره کرد و افزود: بانوان امروز خودشان به این باور و مقبولیت رسیدند که ورزش برای آنها نیز ضروری است برای همین باید پای کار بیایند.

    اباذری خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ کمک به ورزش و خارج کردن آن از نهادهای دولتی به سمت خصوصی سازی باید مورد توجه مسئولان قرار داشته باشد.

    وی خاطرنشان کرد: اصناف و کسبه‌ها می‌توانند برای حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی وارد شوند چون بیگانه با ورزش نیستند.

    اباذری با بیان اینکه شاید از جامعه اصناف توسط مسئولان برای کمک به ورزش درخواست نشده است، تصریح کرد: یکی از بهترین روش‌هایی که در دنیا برای ورزش از سوی بخش خصوصی هزینه می‌شود سوق دادن مالیات کسبه و بازاریان به سمت ورزش است.

    وی به ورود شرکت‌های بزرگ کشور در حمایت از تیم‌های ورزشی مانند ذوب آهن، فولاد و ... اشاره کرد و گفت: با تعامل مدیریت ورزش منطقه با ادره امور مالیاتی می‌شود از این ظرفیت استفاده کرد.

    اباذری با بیان اینکه علاوه بر عضویت در هیات مدیره تیم فوتسال شهروند نوین سورک که در لیگ دسته دو فوتسال کشور حضور دارد کمک مالی نیز به این تیم می‌کنم، بیان کرد: این تیم با جمع آوری بازیکنان خوب شهرستان توانسته نتایج خوبی نیز کسب کند.

    اباذری یادآور شد: در یک سال گذشته و با تشکیل شدن هیات انجمن‌های ورزشی میاندورود و کمیته سپک تاکرا شهرستان، تیم سپک تاکرا لوازم خانگی اباذری را روانه مسابقات کردیم و در اولین سال حضور خود در مسابقات دهه فجر کشور مقام سوم را کسب کردند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی