تخت خواب تاشو، دیگر اتاق خواب تان کوچک نیست

عصر کالا- در دکوراسیون خانه های کوچک امروزی به دلیل فضای اندکی که وجود دارد، استفاده از همه نوع مبلمان و وسایل دچار محدودیت بسیاری شده است.

تخت خواب تاشو، دیگر اتاق خواب تان کوچک نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، بنابراین افراد ترجیح می دهند به سراغ نوعی از وسایل بروند که علاوه بر تامین نیازها و خواسته های آنها، فضای کمتری را نیز اشغال کنند. استفاده از مبلمان کم جا در این روند بهترین امکان را به افراد استفاده کننده می دهد و در این میان تخت خواب تاشو پیشرو است. اگر قصد خرید این وسیله را دارید در این مطلب از چیدانه با ما همراه باشید تا با متخصصین تولید تخت تاشوی دیواری، گروه کم جا چوب اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم:

    آیا برای استفاده از تخت تاشوی دیواری باید حداقل فضای استانداردی در دکوراسیون اتاق خواب وجود داشته باشد؟ کمترین فضای مورد نیاز چقدر است؟

    فضای لازم در دکوراسیون اتاق خواب، برای باز شدن تخت خواب 230 سانتی متر است. عرض تخت خواب با توجه به عرض دیوار اتاق خواب و بسته به انتخاب مشتری متغیر است. البته طبق استاندارد های شرکت می توان کنار تخت از دیگر محصولات مربوط به آن نیز استفاده کرد.

    تخت تاشوی دیواری چگونه نصب می شود؟

    تخت تاشوی دیواری توسط تکنسین های شرکت کم جا چوب نصب می گردد.

    در کنار تامین فضای مورد نیاز برای تخت خواب، چه موارد دیگری را می توان از طریق این وسیله به اتاق خواب آورد؟

    بسته به نیاز مشتری و فضای در اختیار که با توجه به ابعاد اتاق خواب در نظر گرفته می شود، یونیت های دیگر مانند میز آرایش، میز تحریر، انواع کمد و... را نیز می توان به تخت خواب اضافه کرد.  با توجه به آنچه در اتاق خواب نیز دارید، با توجه به اینکه اتاق خواب بزرگسال، نوزاد یا نوجوان است، می توانید موارد بیشتری را به سرویس کم جای خود اضافه کنید.

    نصب و اجرای تخت تاشوی دیواری بر روی چه نوع دیواری امکان پذیر است؟

    نصب و اجرای تخت های دیواری بر روی تمامی دیوارها قابل اجرا است.

    آیا تخت تاشوی دیواری برای تخت خواب دونفره نیز انجام می شود؟

    بله، تخت های تاشو دو نفره در عرض های 140 و 160 سانتیمتر موجود هستند. با توجه به فضای موجود در اتاق خواب می توانید یکی ابعاد 120، 140 و 160 سانتیمتر یکنفره یا دونفره را داشته باشید.

    جنس این نوع تخت چیست؟ تنوع رنگی آن در چه محدوده ای قرار می گیرد؟

    کلاف های تخت فلزی بوده و بدنه و درب تخت ها از جنس ام دی اف هستند. رنگ مورد نظر خود را از موجودی ام دی اف های شرکت انتخاب کنید.

    از سفارش تا آماده شدن محصول مورد نظر، چه مدت زمان نیاز است؟

    زمان متوسط برای سفارش تا تولید تخت خواب کم جای دیواری، بین 10 تا 15 روز کاری اعلام می شود.

    هزینه نصب تخت تاشوی دیواری بر چه اساسی تعیین می شود؟

    هزینه حمل و نصب در تهران و شهرستان هایی که دارای نمایندگی شرکت کم جا چوب هستند، رایگان است.

    حال که با سوالات متداول در زمینه تخت تاشوی دیواری آشنا شدید، می دانید که بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک شما خواهد بود. پس معطل نکنید و برای سفارش این محصول زودتر اقدام کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط