دکوراسیون خانه خود را با این اسباب و وسایل به روز کنید

عصر کالا- زمانی که می خواهید برای خرید وسایل خانه دست به کار شوید، ممکن است دچار تردید شده و نمی دانید چه ویژگی هایی از مبلمان و وسایل اهمیت دارند و باید قبل از خرید به آنها توجه کرد.

دکوراسیون خانه خود را با این اسباب و وسایل به روز کنید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، انتخاب وسایل و مبلمان علاوه بر نقش مهمی که در زیبایی دکوراسیون دارند، کاربردهای مهمی را نیز شامل می شوند. در این مطلب با کمک گروه بلج محصولاتی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید انتخاب بهینه ای داشته باشید:

    سرویس خواب دونفره

    ممکن است سرویس خواب شما دارای سرتختی نرم و راحتی باشد تا بتوانید در زمان استراحت به آن تکیه دهید و کتاب مطالعه کنید. در این حالت بهتر است با توجه به رنگ روتختی، پرده و بطور کلی ترکیب رنگی دکوراسیون اتاق خواب، پارچه سرتختی را انتخاب کنید.

    برخی افراد دوست دارند شب را با نور ملایمی از چراغ خواب سر کنند و در تاریکی مطلق نمی توانند راحت بخوابند. گروه بلج پیشنهاد می کند برای داشتن فضای بیشتر و هم چنین زیبایی، نوعی از سرویس خواب را انتخاب کنید که با نورهای مخفی ال ای دی رشته ای، خوابی آرام و در آسایش را برای شما مهیا می کند.

    هم چنین می توانید به سراغ نوعی از سرویس خواب بروید که با نورهای نقطه ای و هالوژن، روشنایی ملایم اتاق شما را تامین کنند.

    در دکوراسیون خانه های امروزی که فضاها کوچک شده اند، استفاده از مبلمان و وسایل جادار با کشو و کمدهای بیشتر طرفداران بیشتری را نیز به سمت خود جذب می کنند. اگر فضای اتاق خواب شما هم کوچک است، بهتر است به سراغ نوعی از سرویس خواب بروید که کشوهای بیشتری داشته باشد تا بتوانید از فضای پرت زیر تخت به شکل بهینه استفاده کنید.

    طبقه و شلف در سرتختی سرویس خواب می تواند فضای خوبی را برای قرار دادن وسایل دکوری و تزیینی برای شما فراهم کند.

    شلف دیواری

    حتما شما هم نام شلف به گوشتان خورده است. این وسیله دکوری که در واقع نسل جدیدی از طاقچه های قدیمی است، برای تزیین و چیدمان خانه های جدید بسیار پرکاربرد هستند. برای قرار دادن لوازم دکوری، کتاب و گلدان بهتر است در فضاهای کوچک از انواع شلف دیواری استفاده کنید. انتخاب بهترین مدل شلف برای دکوراسیون منزل شما بهتر است بر اساس ابعاد دیوار خانه انجام پذیرد. با توجه به ابعادی که برای نصب شلف روی دیوار در نظر گرفته اید، آن را بخرید.

    مدل های مکعبی و یا روباز بر طبق سلیقه شما در بازار وجود دارد. رنگ سفید، قهوه ای و رنگ های دیگر انواع شلف دیواری را بر اساس دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

    اگر تلویزیون را در خانه خود روی دیوار نصب کرده اید، می توانید از شلف دیواری تلویزیون در قسمت زیرین آن استفاده کنید. به دلیل اینکه نیازی نیست وسایل سنگین روی شلف قرار گیرد می تواند به جای میز تلویزیون برای قرار دادن لوازم دکوری مورد استفاده قرار گیرد.

    کمد ریلی لباس

    در دکوراسیون اتاق خواب کوچک از کمد ریلی استفاده کنید. این نوع از کمد به دلیل اینکه درب ریلی دارد، برای بازشوی درب نیاز به فضای اضافی نخواهد داشت.

    در فضاهای کوچک استفاده از آینه به دلیل انعکاسی که از فضا درون خود دارد، اتاق را بزرگ تر نشان می دهد. پیشنهاد می شود برای اتاق خواب کوچک خانه خود از کمد با درب ریلی و آینه دار استفاده کنید.

    کمد لباس با درب لولایی

    انواع کمد لولایی را می توانید برای دکوراسیون اتاق خواب یا اتاق کار استفاده کنید. برای قرار دادن این وسیله در فضا به میزان فضای لازم برای بازشوی درب کمد توجه کنید. با توجه به ابعاد مورد نیاز شما برای نگهداری وسایل و هم چنین ابعاد و فضای موجود می توانید کمد لباس با درب لولایی را سفارش دهید.

    گاهی تنها چند کشو می تواند نیاز شما را برطرف کرده و دیگر لازم نیست به سراغ کمدهای بزرگ برای قرار دادن لباس بیفتد. یک دراور لباس کوچک و جمع و جور با کشوهای بزرگ، می تواند تعداد زیادی از پوشاک شما را حفظ و نگهداری کند.

    در تصویر بالا می توانید نوعی از میز تحریر را ببینید که دارای صندلی مخصوص نیز هست. این صندلی را در مواقعی که استفاده یا ندارید، درون فضای خالی زیر میز قرار داده و اتاق کار خود را مرتب نگه دارید. صندلی های آواره همیشه ظاهر دکوراسیون اتاق کار را به هم می ریزند. قسمت زیرین این صندلی مخصوص نیست کشویی برای قرار دادن وسایل تعبیه شده است.

    اگر می خواهید تنها از پتانسیل میز تحریر برای مطالعه، کار با لپتاپ و قرار دادن چند کاغذ و قلم روی آن استفاده کنید، ما میز تحریر دیواری را پیشنهاد می کنیم. این نوع از میز را می توانید روی دیوار نصب کنید و نگران اشغال فضای روی سطح زمین نباشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر