اولین کارت حافظه میکرو اس دی ۴۰۰ گیگابایتی رونمایی شد

عصر کالا- شرکت وسترن دیجیتال از کارت حافظه میکرواس دی ۴۰۰ گیگابایتی ۲۰۱۷ رونمایی کرد.

اولین کارت حافظه میکرو اس دی ۴۰۰ گیگابایتی رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از وی تری، این کارت حافظه 400 گیگابایتی با نام کامل Ultra microSDXC UHS-1 دوبرابر محصول مشابهی که دو سال قبل با 200 گیگابایت ظرفیت عرضه شد، توان ذخیره سازی اطلاعات دارد و لذا وسترن دیجیتال توانسته رکورد منحصربه فردی را به ثبت برساند.

    سیون راجن معاون اول بازاریابی محصولات این شرکت در این مورد گفته است: ما به دنبال پیشبرد مرزهای فناوری و متحول کردن نحوه استفاده مشتریان از گوشی های هوشمندشان هستیم و با تمرکز بر این فناوری جدید همپای شیوه زندگی مبتنی بر تلفن همراه حرکت خواهیم کرد.

    این کارت حافظه میکرو اس دی برای گوشی های اندرویدی و تبلت ها طراحی شده و استفاده از آن باعث خواهد شد یکی از ضعف های اساسی گوشی های هوشمند یعنی فضای محدود ذخیره سازی اطلاعات برطرف شود. بر اساس برآوردهای موسسه آی دی سی تنها در سال 2017 حدود 150 میلیارد برنامه برای استفاده در گوشی های هوشمند بارگذاری خواهد شد که ذخیره سازی داده های مرتبط با هر یک از آنها چالشی بزرگ است.

    این کارت حافظه اس دی مشاهده ویدئوهای فوق دقیق را بر روی گوشی ممکن می کند و می تواند در هر دقیقه 1200 عکس را منتقل کند. قیمت این محصول با ده سال گارانتی 225 پوند است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی