چراغ قوه ویژه شرایط اضطراری ۱.۵ کیلومتر را روشن می کند

عصر کالا- وقوع سوانح و بلایای طبیعی در نقاط مختلف جهان ساخت لوازم مناسب برای مقابله با چنین شرایطی را ضروری می سازد و چراغ قوه های قدرتمند یکی از این لوازم است.

چراغ قوه ویژه شرایط اضطراری ۱.۵ کیلومتر را روشن می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، چراغ قوه های نظامی از جمله محصولاتی هستند که می توانند نیاز به روشنایی در تاریکی شب را در صورت وقوع زلزله، سیل و دیگر بلایای طبیعی برطرف کنند.

    چراغ قوه های یادشده که UltraBright 500 نام دارند بسیار قدرتمند هستند و می توانند فضایی به وسعت یک و نیم کیلومتر را در برابر خود روشن کنند. هر یک از این چراغ قوه ها به قیمت 33 دلار به فروش می رسند.

    یکی دیگر از مزایای این چراغ قوه ها استحکام بالاست که باعث می شود آنها علاوه بر شرایط اضطراری، برای ماجراجویی و کوهنوردی نیز گزینه ای مناسب باشند. بدنه چراغ قوه های یادشده از آلومینیومی ساخته شده که در صنعت هواپیماسازی به کار گرفته می شود.

    این چراغ قوه ها به گونه ای طراحی شده اند که از قابلیت زوم برخوردارند و لذا نور تابیده شده از آنها را می توان بر روی سوژه ای خاص متمرکز کرد تا جزئیات بیشتری را مشاهده کرد. بهره مندی از دو نوع تنظیمات برای روشنایی و تنظیمات SOS برای اعلام خطر از جمله دیگر امکانات این چراغ قوه است. چراغ قوه های یادشده با استفاده از یک باتری AA برای ساعت ها روشن می مانند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی