آمبیانته ۲۰۱۹ (۳)

گزارش تصویری از حضور چینی تقدیس در آمبیانته ۲۰۱۹

عصر کالا - چینی تقدیس در آمبیانته ۲۰۱۹ با جدیدترین محصولات خود حاضر شده است.

گزارش تصویری از حضور چینی تقدیس در آمبیانته ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا»، شرکت صنایع چینی تقدیس ، که در سال 1384 با هدف تولید انواع سرویس چینی ، سرویس چینی مناسب جهیزیه عروس ، انواع ظروف چینی خانگی ، ظروف چینی هتلی و ظروف چینی رستورانی  به بهره برداری رسمی رسید ، با وجود گذشت زمان کوتاهی از آغاز فعالیت خود توانست با جذب و بکارگیری مدیران ، کارشناسان داخلی و خارجی و با تکیه بر فناوری بالای تولید و دانش متخصصین متعهد و بهره گیری از دانش روز دنیا و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی ، در ردیف یکی از بهترین تولیدکنندگان چینی مظروف در دنیا قرار گیرد . لازم به ذکر است ظرفیت تولید این واحد تولیدی سالیانه 9000 تن چینی بوده و تعداد 900 نفر پرسنل در سه شیفت کاری مشغول به کار می باشند .

ظروف چینی تقدیس با پوشش نانو

یکی از خواص جالب توجه ظروف صنایع چینی تقدیس خاصیت چربی گریزی آن است که این ظروف چینی بدون احتیاج به مواد شوینده قابل شستشو است.این خاصیت به خاطر پوشش نانویی است که روی ظروف چینی قرار دارد.که این قابلیت ( ظروف چینی با پوشش نانو ) این شرکت را از بقیه تولید کنندگان ظروف چینی در جهان متمایز می کند.
ظروف چینی تقدیس دارای طرح های بسیار متنوعی است که سلیقه هر فردی را شامل شود. ظروف چینی با طرح پرنسس ، طرح فیوچر، طرح امپریال ، طرح فلت برجسته ، طرح فلت ، طرح کویین ، طرح گرد ، طرح رلیف ، طرح هتلی و طرح لوییز از جمله طرح های چینی صنایع تقدیس است.

این گروه با حضور در نمایشگاه آمبیانته 2019 که از نمایشگاه های تخصصی مسه فرانکفورت در حوزه لوازم خانگی است، به معرفی جدیدترین محصولات خود پرداخته است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط