آمبیانته ۲۰۱۹ (۵)

گزارش تصویری از حضور بلور و شیشه اصفهان در آمبیانته ۲۰۱۹

عصر کالا - شرکت بلور و شیشه اصفهان با حضور در نمایشگاه آمبیانته ۲۰۱۹ به معرفی جدیدترین محصولات خود پرداخته است.

گزارش تصویری از حضور بلور و شیشه اصفهان در آمبیانته ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا»، شرکت بلور و شیشه اصفهان در سال 1361 تأسیس شد اما فعـالیت خود را در زمینه تولیـد اجنـاس بلــوری رومیزی از سـال 1378 آغـاز کرد. شـش ماه پـس از شروع تولیـد اولیـن محصولات ، این شرکت عملیات تولید اجناس بلوری مقاوم در برابر ضـربه و حرارت را با موفـقیت آغاز کرد و بدین ترتیب بعنوان اولین تولید کننده این نوع ظروف در کشور شناخته شد .

شرکت بلور و شیشه اصفهان به زودی توانست فعالیت خود را دراین زمینه گسترش دهد به طـوری که در مدتی کوتاه تنوع محصولات آن از تعدادی محدود به میزان قابل ملاحظـه ای افزایـش یافـت به نحوی که در حال حاضر حدوداً 85 نوع محصول مختلف به بازار ارائه می شود و این رقم همچنان در حال افزایش است . به همیـن جهـت این شرکت جایگاه ویژه ای را در میان دیگر تولید کنـنـدگان کسب کرده است.

بدلیل کیفـیـت عـالـی و قـیـمت مـناسـب ، محصـولات شرکـت بـلـور و شیـشه اصـفـهان به بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی مانند انگلستان ،ایتالیا ،پرتغال ،دانمارک و همچنین کشـورهای آسیایی و حوزه خلیج فارس مانند پاکسـتان ، افغانستان ،عراق ، کویت ، سوریه و عربستان سعودی و دیگر کشور ها از جمله قزاقستان ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، ارمنستان ، گرجستان و آمریکای جنوبی صادر می شود.

این گروه با حضور در نمایشگاه آمبیانته 2019 که از نمایشگاه های تخصصی مسه فرانکفورت در حوزه لوازم خانگی است، به معرفی جدیدترین محصولات خود پرداخته است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط