رئیس اتحاده پارچه فروشان مطرح کرد؛

کاهش ۸ تا ۳۰ هزار تومانی قیمت پارچه در بازار

عصر کالا- نورائی آشتیانی گفت: به نظر نمی‌رسد که افزایش نرخ بنزین، تاثیری بر افزایش قیمت پارچه داشته باشد.

کاهش ۸ تا ۳۰ هزار تومانی قیمت پارچه در بازار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  حسین نورائی آشتیانی رئیس اتحاده پارچه فروشان  درباره افزایش نرخ بنزین و تاثیر آن در بازار پارچه اظهار کرد: به نظر نمی‌رسد که افزایش نرخ بنزین، تاثیری بر افزایش قیمت پارچه داشته باشد.
    رئیس اتحادیه پارچه فروشان در پاسخ به این پرسش که چرا قیمت پارچه نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: رکود و کساد در بازار، یکی از عوامل مهم در این کاهش قیمت به حساب می‌آید.

    نورائی آشتیانی در ادامه بیان کرد: قیمت هر متر پارچه ملافه ای از 8 تا 30 هزار تومان پیدا کرده است که این کاهش قیمت در پارچه‌های دیگر هم وجود دارد، این کاهش قیمت در گذشته بوده و ربطی به نرخ بنزین ندارد.

    رئیس اتحادیه پارچه فروشان بیان کرد: صنعت پارچه همانند دیگر صنایع نیازمند یک برنامه ریزی مداوم است، صنعت پارچه از اصیل ترین و ریشه دار ترین حرفه ایرانی است به توجه جدی و حمایت دولتمردان نیازمند است.

    نورائی آشتیانی در پاسخ به این پرسش که وضعیت تولیدات پارچه در ایران به چه صورت است؟ گفت: تولیدکنندگان تلاش می‌کنند تا نیاز پارچه را  در داخل تامین کنند، اما در بسیاری از موارد مجبوریم که وارد کنیم.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی