هشدار به کاربران غیرفعال

از توییتر حذف می‌شوید!

عصر کالا- توییتر با پیام دادن به حساب‌های کاربری غیرفعال سعی دارد به پاک‌سازی تعداد اکانت‌های موجود در این شبکه اجتماعی بپردازد.

از توییتر حذف می‌شوید!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، توییتر به تازگی اعلام کرده است که به صاحبان آن دسته از حساب‌های کاربری که به مدت بالغ بر شش ماه غیرفعال بوده و آنها در این مدت وارد اکانت توییتری خود نشده‌اند، ایمیل داده و به آنها مبنی بر احتمال سلب نام کاربری و اکانت آنها هشدار خواهد داد.

    توییتر بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می‌رود که تاکنون سعی داشته نظر و توجه خیل عظیمی از کاربرانش را با افزودن قابلیت های جدید به پلتفرم خود به سمت و سوی خود جلب کند.

    حالا در تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت gsmarena به نظر می‌رسد که توییتر در تلاش است تا آن دسته از افرادی که به مدت زیادی وارد حساب کاربری خود نشده اند، را نیز به سمت خود بکشاند و در صورت عدم تمایل آنها به فعالیت در این شبکه اجتماعی، نام کاربری و حساب آنها به صورت خودکار مسدود و ملغی شود تا کاربران جدید بتوانند با سرعت و سهولت بیشتری به انتخاب نام کاربری در توییتر بپردازند.

    به عقیده تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، این اقدام توییتر به منظور افزایش پویایی و فعالیت کاربران در توییتر صورت گرفته است تا بدین ترتیب کاربران غیرفعال به طور خودکار از دور خارج شده و جای خود را به کاربران فعال و جدید دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی