ارسال توئیتهای نژادپرستانه؛

حساب کاربری مدیر توئیتر هک شد

عصر کالا- هکرها با کنترل حساب توئیتر مدیر ارشد اجرایی این پلتفرم، پیام‌های نژادپرستانه‌ای منتشر کردند. این در حالی است که توئیتر حساب کاربری هکرهای مسئول این عملیات را معلق کرده است.

حساب کاربری مدیر توئیتر هک شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، هکرها به مدت کوتاهی حساب توئیتر «جک دورسی»، مدیر ارشد اجرایی این پلتفرم را کنترل کردند. در این مدت آنها توئیت‌های نژاپرستانه و عجیبی ارسال کردند.

    هنگامیکه توئیتر برای حذف این پیام ها دست به کار شد، 30 دقیقه از انتشار برخی از آنها می گذشت. یکی از این توئیت های عجیب «هیلتر بی گناه است» بود.

    این شبکه اجتماعی اعلام کرده هم اکنون مشغول تحقیق در این باره است. توئیتر حساب های کاربری که به نظر می رسد عامل هک هستند را معلق کرده است. علاوه برآن حساب های کاربری هکر یا هکرهایی که پیام های توئیتر دورسی را باز نشر کرده اند، نیز معلق شده اند.

    با توجه به برخی توئیت های ارسال شده از حساب کاربری دورسی، گروهی به نام Chuckle  Squad  احتمالا مسئول این عملیات هستند. البته این گروه هنوز دلیل هک حساب کاربری دورسی را اعلام نکرده است.

    از سوی دیگر توئیتر نیز از اظهار نظر اینکه آیا دورسی از فرایند احراز هویت 2 مرحله ای استفاده کرده یا خیر، خودداری کرده اند.این اتفاق درحالی افتاده که دورسی قول داده بود این شبکه اجتماعی را ارتقا دهد و با نفرت پراکنی و سواستفاده مقابله کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر