انفجار باتری‌های آیفون ۶ در چین

عصر کالا- در حالی که برخی کاربران گوشی آیفون ۶اس از خالی شدن ناگهانی باتری این گوشی عصبانی هستند، اخباری در مورد انفجار باتری های برخی مدل های گوشی آیفون ۶ هم به گوش می رسد.

انفجار باتری‌های آیفون ۶ در چین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مشبل، برخی رسانه های چینی گزارش می دهند که باتری های تعدادی از گوشی های آیفون 6 در این کشور آتش گرفته و برای کاربران مشکل ایجاد کرده است.

    شورای مصرف کنندگان در شانگهای شکایتی را به نمایندگی از کاربران چینی آیفون بر ضد اپل طرح کرده و خواستار پاسخگویی این شرکت در مورد آتش گرفتن ناگهانی باتری آن شده است.

    در شکایت مذکور ادعا شده از اول سپتامبر تا 30 نوامبر هشت مورد انفجار باتری های آیفون 6 یا 6اس رخ داده است و در این موارد یا دود از گوشی متصاعد شده یا باتری آن به طور کامل آتش گرفته است. در یکی از موارد این آتش سوزی ها اپل بدون هیچ توضیحی باتری گوشی را تغییر داده است.

    تعداد کل شکایات طرح شده از اپل در چین از ابتدای سال 2016 تا 30 نوامبر به 2763 مورد می رسد و از این شرکت خواسته شده تا مسئولیت رفتارهای خود را در این کشور بپذیرد و برای اصلاح و حل مشکل محصولات معیوب خود اقدام کند.

    اپل در واکنش دریافت شکایات یاد شده را تایید کرده و افزوده که در حال بررسی موضوع است. اما در مورد عامل انفجار باتری های خود اظهار نظر یا موضع گیری نداشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی