آتش دامن آیفون ۶ اس را گرفت!

عصر کالا- تصاویر، ویدیو و گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهند یک گوشی آیفون که برای انجام تعمیرات صفحه نمایش و باتری به تعمیرگاهی در آمریکا برده شده بود، آتش گرفته است.

آتش دامن آیفون ۶ اس را گرفت!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, روز گذشته ویدیویی مبنی بر آتش گرفتن یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون در تعمیرگاهی واقع در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا در فضای مجازی منتشر و موجب شد که بسیاری از کاربران به انتقاد این محصول بپردازند.

    البته این نخستین باری نیست که گوشی‌های هوشمند از جمله آیفون در کشورهای مختلف دچار حریق و آتش‌سوزی می‌شوند. بسیاری از کارشناسان علم و فناوری، علت این اتفاق را باتری های لیتیوم یونی به کار رفته در گوشی‌های هوشمند می‌دانند.

    دلیل دیگر این حریق می‌تواند مجاورت این دستگاه الکترونیکی با هوای گرم و آسیب‌دیدگی شدید باتری باشد. در صورتی که باتری به دلایل متعددی صدمه دیده باشد، در برابر هرگونه تغییرات آب و هوایی به شدت ضعیف شده و عملکرد نامناسبی از خود نشان خواهد داد.

    اطلاعات چندان دقیقی از این گوشی آیفون سوخته شده در تعمیرگاه در دست نیست اما فقط معلوم شده که مدل آن، آیفون 6 اس و در دست تعمیر بوده است؛ ویدیوهای منتشر شده از حادثه حریق این گوشی می‌تواند به تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند این اخطار را بدهد که یک گوشی خراب و معیوب چقدر می‌تواند خطر آفرین باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر