فروش آیفون ۶s هنوز بیشتر از آیفون ۸ است!

عصر کالا- در جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، باخبر شدیم که فروش آیفو‌های قدیمی ۶s و ۶s پلاس هنوز بیشتر از آیفون‌های جدید ۸ و ۸ پلاس است.

فروش آیفون ۶s هنوز بیشتر از آیفون ۸ است!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، محصولات 2015 اپل یعنی آیفون 6اس و 6اس پلاس به عنوان گوشی‌های محبوب، فروش بیشتری نسبت به محصولات 2017 این شرکت آمریکایی دارند. طبق اطلاعاتی که از فروش این‌ گوشی‌ها در سه‌ماهه‌ی اخیر منتشر شده، آیفون 8 و 8 پلاس 16 درصد از سهم فروش گوشی‌های آیفون را در اختیار دارند. این درحالی است که آیفون 6اس و 6اس پلاس، 24 درصد از این سهم را تصاحب کرده‌اند.

    شاید بسیاری بگویند که گوشی‌‌های جدید آیفون، به تازگی وارد بازار شده‌اند و باید تا جا افتادن در بازار کمی بیشتر منتظر بمانیم. درحالی که در گزارش منتشر شده در بازه‌ زمانی دقیق سال گذشته، آیفون 7 و 7 پلاس 43 درصد از سهم فروش آیفون‌ را در دست داشتند. این مقدار برای گوشی‌های آیفون 6 و 6 پلاس در سال 2014 حتی بیشتر بود و به عدد 46 درصد رسیده بود.

    با کنار هم گذاشتن این اطلاعات متوجه می‌شویم که آیفون 8 و 8 پلاس نتوانستند آن‌چنان باید و شاید نظر مشتریان را به خود جلب کنند. برای همین چشم و امید اپل به گوشی پرچم‌دار امسال خود یعنی آیفون X (آیفون ده) است. حال باید دید که آیفون ده تا چه حد می‌تواند انتظار اپل را از فروش برآورده کند؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر