اطلاعاتی در مورد آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی اپل فاش شد

عصر کالا- به‌تازگی خبری منتشر شده که وجود آیپد پرو جدید ۱۰.۵ اینچی اپل را تایید می‌کند.

اطلاعاتی در مورد آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی اپل فاش شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر کالا» به نقل از زومیت، مدت کوتاهی پس از اینکه یکسری از منابع برخی از مشخصات آیپد پرو بعدی اپل و زمان احتمالی معرفی این محصول را فاش کردند، حالا یکی از توزیع‌کنندگان اسپانیایی لوازم جانبی ظاهرا وجود آیپد پرو 10.5 اینچی را تایید کرده است. ظاهرا این دستگاه با آنچه بسیاری از افراد انتظار داشتند تفاوت دارد و گفته می‌شود در آینده‌ای بسیار نزدیک معرفی خواهد شد.

    این خبر در حساب کاربری توییتر مک آلونسو منتشر شده است. آلونسو مدعی شده که یکسری اسناد و یک جعبه از آیپد جدید دریافت کرده که این محصول به زودی توسط اپل معرفی خواهد شد.

    نسل کنونی آیپد پرو اپل در دو مدل با نمایشگر 9.7 اینچی و 12.9 اینچی به بازار عرضه شده است. حال انتظار می‌رود فقط مدل بزرگ‌تر این محصول به‌روزرسانی شود و یک مدل 10.5 اینچی جایگزین مدل کوچک‌تر خواهد شد. با توجه به آنچه در شایعات مختلف اعلام شده، گفته می‌شود آیپد پرو 10.5 اینچی جدید از حاشیه‌های بسیار کمی بهره خواهد برد و صفحه‌نمایش آن نیز از نوع امولد است. علاوه بر این انتظار می‌رود آیپد پرو از نظر مشخصات فنی نسبت به نسل کنونی خود آپدیت شود. به همین دلیل پیش‌بینی شده که اپل از چیپ‌ست A10X به جای چیپ A9X در مدل‌های جدید آیپد پرو استفاده کند. گفته می‌شود در کنار دو مدل آیپد جدید، اپل همچنین از نسل جدید آیپد مینی 7.9 اینچی رونمایی خواهد کرد و علاوه بر این احتمال معرفی سری جدید تبلت آیپد ایر هم وجود دارد.

    ابتدا در ماه آگوست شایعاتی مبنی بر معرفی آیپد پرو 10.5 اینچی در اینترنت منتشر شد و پس آن بسیاری این ایده را مطرح کردند که محصول یاد شده جایگزینی برای آیپد پرو 9.7 اینچی کنونی خواهد بود.

    در هر صورت تا معرفی رسمی مدل‌های جدید آپید توسط اپل نمی‌توان با قاطعیت در این مورد سخن گفت، ولی همانطور که اشاره شد ظاهرا زمان زیادی تا معرفی نسل جدید این تبلت‌ باقی نمانده و در آن زمان می‌توان به طور کامل از مشخصات و ویژگی‌های آیپد‌ پروهای جدید آگاه شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر