سامسونگ کروم بوک - تبلت می سازد

عصر کالا- یک تولید کننده دستگاه های الکترونیکی کره ای مشغول ساخت کروم بوکی است که کیبورد آن جدا شده و به تبلت تبدیل می شود.

سامسونگ کروم بوک - تبلت می سازد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، بسیاری از افراد معتقدند گوگل تصمیم ندارد بستر اندروید را برای تبلت ارتقا دهد.  اما برخی کارشناسان نیز گمان می کنند نسل آتی تبلت های اندروید در حقیقت نوعی کروم بوک باشند.

    در همین راستا و با توجه به تغییراتی در Chromium Repository ( پروژه اوپن سورس گوگل کروم)به نظر می رسد سامسونگ مشغول ساخت یک کرومبوک باشد که کیبورد آن جدا می شود. اگر این خبر صحت داشته باشد، تبلت جدید سامسونگ نخستین نمونه از دستگاه های 2 در یک است که با سیستم عامل کروم فعال می شوند و در  آنها اپلیکیشن های اندروید نیز وجود دارند.

    در حال حاضر حدود 60 مدل کروم بوک می توانند اپلیکیشن های اندروید را فعال کنند. بسیاری از این دستگاه ها نیز پس  ازتاشدن در حالت تبلت قابل استفاده هستند اما در این وضعیت ضخامت و  وزن دستگاه کمی آزاردهنده است..

    اکنون گروهی از کارشناسان  برخی تغییرات در کدهای رمزگذاری در Chromium Repository یافته اند که نشان می دهد یک کروم بوک تازه به نام Nautilus ساخته شده است. نکته متمایز این دستگاه چنین توضیح داده شده است: 

    دستگاه مجهز به قابلیتی است که تغییر وضعیت خود را در هر زمانی ردیابی می کند. در این وضعیت اقدامات زیر  به طور خودکار انجام می شوند:

    تغییر در نحوه اتصال دستگاه به برق

    تغییر وضعیت میزبانی

    تغییر به وضعیت تبلت

    البته در حال حاضر کارشناسان نتوانسته اند تولید کننده این کروم بوک را شناسایی کنند. اما تغییرات جدید در این دستگاه توسط فردی به نام جونگپیل جونگ انجام شده که آدرس ایمیل او به شرکت سامسونگ تعلق دارد.

    در حال حاضر اطلاعات زیادی از وضعیت کروم بوک سامسونگ در دسترس نیست و تنها مشخص شده که دستگاه 2 در یک است و پردازشگرKaby اینتل دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر