اپل نسل جدید آی‌پد ۹.۷ اینچی با قیمت پایه ۳۲۹ دلار رونمایی کرد

عصر کالا- فرقی نمی‌کند که شما چه دیدگاهی در رابطه با آی‌پدهای اپل داشته باشید، مدت زمان زیادی از ورود این دستگاه‌ها به بازار می‌گذرد. باتوجه به این موضوع که کاربران تبلت‌های خود را دیرتر از گوشی‌های هوشمند خود تعویض می‌کنند، اپل بعد از گذشت ۲ سال و نیم از معرفی آی‌پد ایر ۲ در اکتبر ۲۰۱۴، نسل جدید این دستگاه را امروز معرفی کرد. ا

اپل نسل جدید آی‌پد ۹.۷ اینچی با قیمت پایه ۳۲۹ دلار رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آی‌تی‌رسان؛ همانگونه که انتظار داشتیم اپل از نسخه بهبودیافته تبلت خود در این هفته پرده برداشت. براساس پیش‌بینی‌ها اپل قرار بود از یک نسخه جدید آی‌پد پرو با نمایشگر 10.5 اینچی و حاشیه‌های کم رونمایی کند که متاسفانه امروز شاهد رونمایی از آن نبوده و باید در آینده با آن ملاقات کنیم. این شرکت تنها از نسخه جدید آی‌پد 9.7 اینچی و آیپد مینی با فضای ذخیره‌سازی بیشتر را معرفی کرد.

    آی‌پد 9.7 جدید نسبت به آی‌پد ایر 2 علاوه‌بر ضخامت بیشتر، وزن بالاتری نیز دارد. قدرت این پردازنده را چیپ‌ست A9 تامین می‌کند و در آن از تاچ آی‌دی جدید برای دکمه هوم بهره گرفته شده است. قیمت این مدل نسبت به نسل قبلی با بهای 499 دلار، بسیار پایین‌تر بوده و فروش آن از جمعه شروع خواهد شد. آی‌پد 9.7 اینچی جدید دارای نمایشگر 9.7 اینچی رتینا با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل بوده که نسبت به نسل قبل روشنایی بالاتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

    این آی‌پد در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری با قیمت پایه 329 دلار برای مدل 32 گیگابایتی Wi-Fi و قیمت 459 دلار برای نمونه دارای قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت عرضه خواهد شد. از تاریخ 24 مارس کاربران می‌توانند این دستگاه را از طریق فروشگاه‌های فیزیکی اپل و سایت این برند خریداری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر