دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه

عصر کالا: فصل، فصل تعطیلات است و اکثر خانواده‌ها در فضای خانه و یا حیاطشان مهمانی برپا می‌کنند و به گپ و گفت با یکدیگر می‌پردازند، اما آیا به نظر شما بهتر نیست قبل از اینکه شروع به دعوت مهمان‌ها کنیم، فکری به حال حیاطمان کنیم تا با کمک تزئینات و ایده‌هایی خلاقانه در دکوراسیون فضای بیرونی، مهمانی بهتری را برپا نماییم؟

دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸:۰۰
  • دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه
  • دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه
  • دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه
  • دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه
  • دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه
  • دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه
  • دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با 7 راه ساده برای جذاب‌تر کردن مهمانی و پذیرایی در تابستان آشنا کنیم.

1- در دکوراسیون مهمانی تابستانی خود از هرچه که دارید استفاده کنید

سعی کنید از هر چیزی که در منزل خود دارید استفاده کنید. ظروف گل‌داری که شاید دلتان نمی‌آید از آنها استفاده کنید را از یاد نبرید. دستمال‌های زیبای خود را از کمد درآورده و برای چیدمان میز خود از آن استفاده نمایید. به سراغ گنجه های خود رفته و هر آنچه را که فکر می کنید برای دکوراسیون مهمانی تابستانی شما لازم است بردارید.

2- تمام میز را دکوراسیون و چیدمان نکنید!

به‌جز میز کوچکی که غالباً نیاز دارید تا لوازم و وسایل مهمانی و پذیرایی مهمان‌ها را در دسترستان و بر روی آن قرار دهید، سعی کنید تا تمام سطح میز خود را پر از وسایل نکرده و کل آن را چیدمان و تزئین نکنید.

3- به سراغ پذیرایی‌های ساده و جالب بروید

به فکر درست کردن غذاهای خلاقانه جدید و درعین‌حال ساده باشید. می‌توانید به سراغ فینگرفود رفته و یا با خلاقیت خود ساندویچ‌های فانتزی و درعین‌حال خوشمزه‌ای درست کنید تا هم برای خودتان کار ساده‌ای باشد و هم برای مهمانانتان کار جالب و هیجان پذیر! با همین کارهای ساده می توانید پذیرایی تابستانی خود را به بهترین شکل ممکن پیش برده و دکوراسیون مهمانی خود را زیباتر کنید.

4- سعی کنید اولین وعده غذایی مهمانی خود را در فضای بیرونی سرو نکنید

پیشنهاد می‌کنیم به دلیل وجود حشرات در فضای باز در این فصل بسیار گرم و احتمال اینکه به دور غذای شما را فرابگیرند از سِرو اولین وعده غذایی خود در فضای باز خودداری نمایید. این کار را در فضای داخلی خانه انجام دهید و بعد از گذشت تابش مستقیم آفتاب و زمانی که هوا کمی خنک‌تر شد و احتمال وجود حشرات کاهش یافت به حیاط و فضای باز خود رفته و به همراه مهمانانتان از این هوا لذت ببرید.

5- به شکل و اندازه میز پذیرایی در مهمانی تابستانی خود نیز توجه کنید

شاید بتوان این مسئله را مهم‌ترین بخش در مهمانی دانست! به این فکر کنید که فضای روی میز شما چقدر است؟ آیا برایتان کافی ست؟ آیا بیش‌ازحد شلوغ و پر از وسایل است؟ و یا گلدان خیلی بزرگی را در میان آن قرار داده‌اید؟ در این صورت سعی کنید فکری به حال میزتان نیز بکنید تا مهمانی تابستانه لذت‌بخش‌تری را پشت سر بگذارید. سعی کنید در هنگام پذیرایی از مهمان در تابستان به تمام نکات ریز و درشت توجه داشته باشید!

6- از روشنایی بیش‌ازحد در مهمانی تابستانی خود خودداری نمایید

بااینکه نباید فضای تاریکی را برای مهمانانتان مهیا کنید، اما لازم نیست که بیش‌ازحد به سراغ نور و روشنایی بروید. خورشیدِ خدا به این خوبی بر سر شما می‌تابد! بنابراین در صورت امکان اجازه دهید تا در زیر نور لطیف آفتاب لحظات لذت بخشی را پشت سر بگذارید، چراکه با این کار هم فضای دلنشین و گرم‌تری را مهیا ساخته‌اید و هم از مصرف بی‌رویه برق نیز جلوگیری نموده‌اید.

7- فضای آرامش بخشی را در پذیرایی تابستانی خود مهیا کنید

نیازی نیست که به سراغ کارهای خارق‌العاده بروید. کافی ست از تزئیناتی آرامش‌بخش و طبیعی استفاده کرده و فضای راحتی را برای مهمانانتان برقرار سازید. این امکان را به مهمانانتان بدهید که هرجایی که دلشان می‌خواهد بنشینند و آنها را مجبور به انجام کار و یا انتخاب صندلی خاصی نکنید. برای جذاب‌تر شدن ای مهمانی دوستانه می‌توانید در صورت تمایل، به سراغ سرگرمی‌های لذت بخشی نیز بروید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر