آکواریومتان را کجا بگذارید که خدا را خوش بیاید

عصر کالا: با کمک موجوداتی زیبا و مخلوقات آرامش بخش خدا، آکواریوم زیبایی برای خانه خود در نظر بگیرید تا بتوانید آرامش و زیبایی را بیش از پیش مهمان دکوراسیون منزل خود کنید.

آکواریومتان را کجا بگذارید که خدا را خوش بیاید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، در این مطلب می خواهیم در رابطه با دکوراسیون آکواریوم آب شیرین صحبت کنیم، چیزی که با ماهی های زیبا و حیرت انگیز خود، توجه همه را به سوی خود جلب می کند.

لذت نگهداری از آکواریوم در دکوراسیون منزل

خرید آکواریوم هایی با این ابعاد و شمایل و نگهداری از آنها طبیعتا به توجه و دقت بسیار بالایی نیاز دارد، اما به شما قول می دهیم که داشتن آکواریوم در دکوراسیون منزل برایتان بسیار لذت بخش بوده و هیچگاه از آن خسته نمی شوید.

لازم است به این نکته نیز توجه داشته باشید که لزوما نباید به سراغ اکواریوم های بسیار بزرگ و جاگیر بروید. قول می دهیم که از این لذت و شیرینی پشیمان نخواهید شد. پیشنهادی که در این مطلب برایتان داریم این است که دکور آکواریوم و محل قرارگیری آن را با دکوراسیون منزل خود هماهنگ و متناسب نمایید.

آکواریوم 360 درجه در خانه

امروزه شکل های پرطرفدارتری برای آکواریوم ها ایجاد شده اند: آکواریوم های 360 درجه! این نوع آکواریوم ها جایگزین بسیار مناسب و زیباتری برای آن دسته از آکواریوم هایی هستند که شما تنها از یک یا دو طرف می توانستید ملاحظه شان نمایید.

بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که آکواریوم های 360 درجه ای که نور آبی دارند و این نور در کنار امواج آب جلوه بیشتری می کند نیز به بهترین شکل ممکن به زیبایی فضای و دکوراسیون منزل شما خواهد افزود.

آکواریوم را در گوشه ای از دکوراسیون خانه تنها نگذارید!

شما می توانید آکواریومی استوانه ای تهیه کنید و آن را دقیقا در قسمتی از دکوراسیون منزل خود قرار دهید که احساس جدایی و گوشه نشینی نداشته باشد! با این کار، ماهی های زیبا و دلنشین خود را پیش چشمانتان نگاه خواهید داشت.

تابلویی به شکل آکواریوم

روش دیگری که برای نگهداری از اکواریوم در دکوراسیون منزل برایتان پیشنهاد می کنیم، استفاده از آکواریوم به شکل یک تابلو و اثر هنری بر روی دیوار است؛ دقیقا شبیه چیزی که در تصویر می بینید. این روش هم برای خانه هایی که فضای کمتری دارند مناسب تر است و هم جلوه خوبی برای آکواریوم شما ایجاد می کند. چیزی که در این تصویر مشاهده می کنید نشان دهنده این است که شما می توانید برای هماهنگی و ست شدن آکواریوم خود با سایر لوازم منزل و دکوراسیون خانه خود، قاب آن را با وسایل خود هماهنگ کنید؛ برای مثال در این تصویر از همان چوبی برای قاب این آکواریوم استفاده شده که برای سایر لوازم نیز به کار رفته است.

آکواریوم در دکوراسیون مناطق گرمسیری

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید، شما حتی می توانید در دکوراسیون خانه هایی در مناطق گرمسیری و بیایانی نیز از آکواریوم استفاده کنید. این کار به شما کمک می نماید تا روح تازه ای از این فضای آبی و دلنشین کسب کنید.

آکواریوم، تمرکزی در دکوراسیون منزل

پیشنهاد دیگری که برایتان داریم استفاده از آکواریوم در گوشه ای از کتابخانه و یا بوفه و دکورتان است. این کار به شما کمک می کند تا ذهنتان را آرام کرده و تمرکز بیشتری کسب کنید.

آکواریوم در دکوراسیون حمام و استخر

حتی می توانید آکواریومتان را به استخر خود برده و آرامش فضای استخرتان را بیش از پیش کرده و از شنا کردن در آن فضا لذت ببرید. شما حتی می توانید محدوده این فضا را کمتر کرده و آکواریومتان را در حمام خود قرار دهید.

آکواریوم و فضای سبز

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این آکواریوم در دکوراسیون خانه ای قرار گرفته است که اطراف آن را سرسبزی فرا گرفته است. در چنین فضایی شما می توانید اطراف آکواریومتان را نیز پر از گل و گلدان نمایید تا زیبایی محیط و دکوراسیون خود را بیش از پیش نمایید.

آکواریوم در دکوراسیون آشپزخانه

از تمامی بخش های دکوراسیون منزل با شما صحبت کردیم؛ مبادا آشپزخانه از قلم بیفتد!

در تصویری که مشاهده می کنید، صاحب خانه ایده جالبی به کار برده و آکواریوم نسبتا بزرگی را مکمل دیوار مقابل خود قرار داده است.

آکواریوم در دکوراسیون اتاق

به سراغ اتاق کار و اتاق خواب خود بروید و آکواریوم زیبا و آرامش بخشی را مهمان خود کنید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر