دستگاه تمیزکننده مسواک به بازار می آید

عصر کالا- بسیاری از افراد بعد از مسواک زدن دندان ها با مسواک آن را در دستشویی یا در فضای آزاد رها می کنند. امری که در درازمدت باعث ایجاد آلودگی در مسواک و انتقال آن به دندان می شود.

دستگاه تمیزکننده مسواک به بازار می آید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ورج، فضای باز خانه مملو از ذرات معلقی است که باعث جرم گرفتن مسواک ها و کثیف شدن آنها می شوند. اما دستگاه مسواک تمیز کن Puretta می تواند این دغدغه را برطرف کند.

    Puretta مانند یک جعبه کوچک است که به دیوار متصل می شود و در بخش زیرین آن گیره هایی برای نگهداشتن چند مسواک، یک خمیردندان و همین طور قراردادن جعبه نخ دندان تعبیه شده است.

    Puretta می تواند مسواک های آویزان شده را با استفاده از تابش اشعه ماورابنفش تمیز کند. برای شارژ این دستگاه می توان از انرژی خورشیدی نیز استفاده کرد. با تابش نور بر روی صفحه خورشیدی نصب شده بر روی دستگاه مذکور انرژی مورد نیاز این دستگاه تامین می شود.

    این اشعه ماورابنفش از نوع 253 نانومتری است و در آزمایشگاه ها هم برای استرلیزه کردن آب مورد استفاده قرار می گیرد. از این طریق دی ان ای باکتری ها و ویروس ها غیرفعال می شود.

    بر اساس بررسی انجام میکروبیولوژی آمریکا در سال 2015، حدود 60 درصد از مسواک های مورد استفاده در دستشویی ها و حمام ها حاوی آلودگی های مربوط به مدفوع انسان بوده اند و 80درصد احتمال دارد که این آلودگی های مدفوعی مربوط به مالک مسواک نباشد.

    قیمت این دستگاه مسواک تمیز کن که در مهر ماه روانه بازار می شود بین 60 تا 75 دلار خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی