فروش خیره کننده «آیفون ۱۱» در کره جنوبی

کاربران ۱۳۰ هزار نسخه از گوشی جدید اپل را در روز نخست خریدند

عصر کالا- بر اساس گزارشهای منتشر شده از کره جنوبی، آیفون ۱۱ با استقبال بسیار بالای کاربران در این کشور مواجه شده است تا جایی که در روز نخست فروش این گوشی، ۱۳۰ هزار نسخه به فروش رسیده است.

فروش خیره کننده «آیفون ۱۱» در کره جنوبی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  انتخاب، آیفون 11 که برخی به علت دوربین ها و برخی مثل رئیس جمهور ایالات متحده به علت فقدان دکمه هوم دوستش ندارند، از دید کاربران کره جنوبی بسیار جذاب است.

    البته درست است که در حال حاضر تعداد رقم ایفون فروخته شده در کره، 130 هزار اعلام شده است اما این رقم مرتبط با روز رونمایی از جدیدترین محصول اپل در این کشور بود و در نتیجه، یک رقم تخمینی براساس تعداد فعال سازی های جدید آیفون است. بر اساس آمار و ارقام، این یک جهش قابل توجه 30 درصدی در مقایسه با فروش سال گذشته  آیفون است. در سال 2018 تخمین زده شد که 100 هزار واحد آیفون XS ، XS Max و XR در روز اول فروش در کره جنوبی به فروش رسیده است.

    علی رغم افزایش قابل توجه فروش، آیفون های جدید کاملاً با رکورد روز نخست عرضه گلکسی نوت 10 مطابقت ندارد. چرا که فروش گلکسی نوت 10 در روز نخست عرضه در کره جنوبی حدود 220 هزار واحد بود. البته این نکته را نیز نمی توان فراموش کرد که گوشی گلکسی از  مزیت فروش در خانه برخوردار بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی