استقبال از آیفون۱۱ بیشتر است یا آیفون۱۱ پرو؟

عصر کالا- حلیلگر ارشد محصولات اپل برآورد کرده است که آیفون ۱۱ پرو نسبت به سایر مدل‌های ارائه شده مورد استقبال بیشتری واقع خواهد شد.

استقبال از آیفون۱۱ بیشتر است یا آیفون۱۱ پرو؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، مینگ چی کو، کارشناس و تحلیلگر ارشد محصولات اپل با بررسی آمار و ارقام مربوط به پیش سفارش گوشی‌های جدید آیفون، به تازگی برآورد و اعلام کرده است که آیفون 11 پرو در ایالات متحده آمریکا با استقبال بسیار بیشتری در مقایسه با سایر مدل‌های ارائه شده توسط اپل مواجه خواهد شد.
    وی همچنین از میزان پیش سفارش‌های ثبت شده دریافته و اعلام کرده است که گوشی‌های هوشمند جدید آیفون حتی در چین نیز که تحت تاثیر جنگ تجاری با آمریکا میزان فروش محصولات شرکت آمریکایی اپل کاهش یافته بود، با استقبال مواجه شده است.
    از طرفی دیگر، وی پیش‌بینی کرده است که میزان فروش گوشی‌های آیفون 11 در چین بسیار بیشتر از سایر مدل‌های تولید شده توسط اپل خواهد بود این در حالیست که آیفون 11 پرو در ایالات متحده آمریکا بیشتر خواهد فروخت.
    بر اساس گزارش CNBC، پیش سفارش گوشی‌های جدید آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس از هفته گذشته آغاز شده است و قیمت این گوشی‌های هوشمند به ترتیب 699 دلار، 999 دلار و 1099 دلار گزارش و اعلام شده است.
    کارشناسان فعال در حوزه فناوری با بررسی این آمار‌ها بر این باورند که مشتریان و مصرف کنندگان آمریکایی تمایل بیشتری برای خریداری و استفاده از نسخه گران‌قیمت‌تر آیفون دارند در حالی که مشتریان چینی تمایل به خریداری نسخه ارزان‌قیمت و مقرون‌به صرفه آن دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر