چند و چون رونمایی از آیفون ۱۱

عصر کالا- اخیرا گزارش‌های جدیدی منتشر شده که حاوی اطلاعات جدیدی درباره رویداد رونمایی از آیفون ۱۱ است.

چند و چون رونمایی از آیفون ۱۱
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، بعد از آنکه اخبار و گزارش‌های متعددی درباره تاریخ برگزاری رویداد رونمایی اپل از گوشی جدید آیفون 11 و سایر محصولات جدیدی که توسعه داده است، منتشر شد، وب سایت macrumors اطلاعات و جزئیات دیگری را نیز در اختیار علاقمندان قرار داده است.

    در این وب سایت به طرفداران و علاقمندان به محصولات اپل نوید داده شده است که آیفون 11 در تاریخ 10 سپتامبر 2019 معادل 19 شهریور رونمایی و پرده برداری خواهد شد که قرار است طبق معمول، در سالن آمفی تئاتر استیو جابز، واقع در مقر اپل، کوپرتینو، ساعت 21:30 به‌وقت تهران برگزار شود.

    طبق گزارش‌های پیشین منتشر شده، انتظار می‌رود اپل امسال نیز سه مدل مختلف از گوشی‌های آیفون را در جریان برگزاری این رویداد رونمایی کند که در سه سایز، اندازه و امکانات مختلف نظر و توجه مطیف وسیعی از مشتریان خود را جلب کند. همچنین گفته می‌شود هر سه مدل گوشی‌های آیفون 11 زمان عرضه یکسانی خواهند داشت و این بدان معناست که همچون سری آیفون 10، در بازه‌های زمانی مختلف و فاصله داری روانه بازار نخواهند شد.

    گفته می‌شود اپل قصد دارد نسل جدیدی از همان سه مدل آیفون 10، 10 پلاس و ایکس آر مقرون به‌صرفه با نمایشگر ال‌سی‌دی را معرفی و ارائه کند که نخستین سری از گوشی‌های اپل خواهند بود که به دوربین سه گانه مجهز هستند. همچنین یکی دیگر از گمانه‌زنی‌های تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری، افزودن رنگ‌های جدیدی به سری گوشی‌های جدید آیفون است.

    برخی دیگر از تحلیلگران برآورد و اعلام کرده‌اند که این مراسم به احتمال زیاد تنها میزبان رونمایی از سری جدید گوشی‌های آیفون است و خبری از مک بوک یا آیپد جدید اپل نخواهد بود. هر چند که احتمالا یک ساعت هوشمند جدید، سری پنجم اپل واچ با قابلیت و امکانات جدید و منحصر بفرد و قاب سرامیکی و تیتانیومی هم‌زمان با معرفی آیفون 11، رونمایی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر