بازار لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت

عصر کالا- لپ‌تاپ‌هایی با قیمت بالای چهار‌ میلیون تومان معمولا دارای پردازنده‌های Core i٧ اینتل هستند. با توجه به قیمت این دستگاه‌ها، مشخصات فنی آنها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند، مناسب کاربران خاص است.

بازار لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از زومیت، در این راهنمای خرید هدف معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار به منظور فعالیت‌های سنگین است.
    surface book
     علاوه بر استفاده به عنوان لپ‌تاپ می‌توانید سرفیس‌بوک را به یک تبلت نیز تبدیل کنید و از آن به‌راحتی بهره ببرید. ایراداتی‌هم دارد که ممکن است حتی شما را مجبور به خاموش و روشن‌کردن مجدد لپ‌تاپ نیز بکند. اشکالاتی از جمله سختی در بازکردن صفحه‌نمایش و همچنین فاصله‌ بین صفحه‌نمایش و کیبورد هنگام بسته‌بودن لپ‌تاپ را می‌توانید به سرفیس‌بوک وارد بدانید که البته به هیچ عنوان آزاردهنده نیستند. قیمت ١٣اینچی آن حدود پنج‌میلیون‌و ٤٩٩‌ هزار تومان است.
    MacBook Pro
    قدرت این لپ‌تاپ به لطف پردازنده برادول، هشت گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره‌سازی SSD و نمایشگر جذاب، در سطح بالایی قرار دارد و به‌راحتی می‌توانید روی شارژدهی مک‌بوک پرو 13اینچی 2015 حساب ویژه‌ای باز کنید. قیمت آن حدود چهارمیلیون‌و ٨٧٥‌ هزار تومان است.
    Spectre X٣٦۰
    علاوه بر ظاهر زیبا و انعطاف در چرخش کامل این نمایشگر به صورت 360 درجه، این دستگاه همچنین به پردازنده‌ای بسیار قدرتمند نیز مجهز شده تا در کنار هشت گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایت SSD تبدیل به دستگاهی همه‌فن‌حریف برای شما شود. قیمت نسخه 512 گیگابایت حدود پنج‌میلیون‌و ٣۰۰‌ هزار تومان است.
    XPS ١٣
    این اولترابوک می‌تواند تا 16 گیگابایت حافظه رم را در کنار 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی پشتیبانی کند. قیمت نسخه 256 گیگابایت حدود پنج‌میلیون‌و ٦۰۰‌ هزار تومان است.
    aspire v١٥
    اگر قصد خرید اولترابوکی قدرتمند را دارید و کیفیت صفحه‌نمایش آن اهمیت چندانی برای شما ندارد، این لپ‌تاپ می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب موجود در بازار باشد. قیمت حدود چهار‌میلیون‌و ٣٤۰‌ هزار تومان برای این محصول در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط