بهترین باتری لپ تاپ ایسوس

عصر کالا- باتری لپ تاپ عموما انرژی مورد نیاز برای لپ تاپ را ذخیره مینماید . این امر سبب میشود تا کاربر بتواند بدون اتصال به جریان برق از دستگاه استفاده نماید . در حقیقت باتری لپ تاپ یک قطعه شیمیایی است که با بهره گیری از سلول برقی انرژی شیمیایی را به الکتریکی تبدیل مینماید .

بهترین باتری لپ تاپ ایسوس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از خبر نو ؛ باتری لپ تاپ عموما انرژی مورد نیاز برای لپ تاپ را ذخیره مینماید . این امر سبب میشود تا کاربر بتواند بدون اتصال به جریان برق از دستگاه استفاده نماید . در حقیقت باتری لپ تاپ یک قطعه شیمیایی است که با بهره گیری از سلول برقی انرژی شیمیایی را به الکتریکی تبدیل مینماید .سلول در واقع یک قطعه متشکل از دو الکترود کاتد و آند و همچنین یک محلول الکترولیت میباشد . باتری لپ تاپ در برندهای متفاوت در بازار در اختیار کاربران قرار میگیرد . بعنوان یکی از مهمترین برندهای باتری لپ تاپ ، میتوان به باتری لپ تاپ ایسوس اشاره کرد . در این مطلب قصد داریم علاوه بر بررسی پرفروش ترین باتری های لپ تاپ ایسوس ، به توضیح بهترین باتری های لپ تاپ  ایسوس و ارزان ترین باتری های لپ تاپ ایسوس بپردازیم .

    باتری لپ تاپ ایسوس K56


    Asus K56 Laptop Battery

    باتری لپ تاپ - آی تی قیمت در مورد باتری لپ تاپ برای شما توضیح میدهد:همانطور که بدیهی است از باطری جهت ذخیره سازی انرژی الکتریکی استفاده می شود. باطری در لپ تاپ ها از سلول و برد ساخته شده است. از سلول برای ذخیره سازی انرژی الکتریکی و از برد,جهت برقرار نمودن اتصال و ارتباط با مادربرد لب تاپ استفاده می شود.

    مشخصات فنی باتری لپ تاپ ایسوس K56

    نوع باتری: Li-ion

    ظرفیت : mAh 2200    

    ولتاژ: 14.4 ولت

    سلول: 6

    رنگ: مشکی

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر