برای تناسب اندام؛

ترازوی هوشمندی که آوتار سه بعدی می سازد

عصر کالا- شرکتی در سیلیکون ولی ترازوی هوشمندی ساخته که با استفاده از فناوری اسکن سه بعدی آواتاری ۳۶۰ درجه از بدن کاربر فراهم می کند. به این ترتیب در مسیر تناسب اندام به او کمک می کند.

ترازوی هوشمندی که آوتار سه بعدی می سازد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ورج، دستگاه های ردیاب سلامتی به صاحب خود کمک می کنند وزنش را تحت کنترل داشته باشند. اما این دستگاه ها نمی توانند به طور دقیق نشان دهند چه بخش هایی از بدن چربی اضافه دارند یا کدام بخش ها چربی از دست داده اند.

    اکنون محققان به کمک فناوری اسکن سه بعدی بد، آواتار مجازی 360 درجه از کاربر می سازند و ترکیب بدنی فرد را به او نشان می دهند. به این ترتیب او به طور دقیق می تواند مسیر تناسب اندام خود را ردیابی و اصلاح کند.

    این دستگاه که Shape Scale  نام گرفته در حقیقت ترکیب یک ترازو همراه اسکنری است که با بازوی روباتیک به آن وصل شده است. اسکنر دور بدن کاربر می چرخد و عملیات اسکن را انجام می دهد. دقت این دستگاه در حد میلی متر است.

    ترازوی هوشمند همچنین دارای حسگرهای نوری است که آواتار مجازی کاربر را روی اپلیکیشن مخصوص در تلفن هوشمند برای او نمایش می دهد.

    این حسگرها بالای بازوی روباتیک قرار دارند. این حسگرها صدها عکس از بدن کاربر می گیرند.

    این حسگرها نوعی بازخورد صوتی نیز از پیشرفت کاربردر فرایند کاهش وزن فراهم می کنند. بقیه اطلاعات نیز در اپلیکیشن دستگاه به نمایش داده می شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط