قابلیت ویژه برای دوربین سه‌بعدی نسل بعدی آیفون

عصر کالا- به نظر می‌رسد که آیفون X به‌عنوان یکی از همراه‌های نسل بعدی آیفون به دوربین سه‌بعدی مجهز بوده و می‌تواند حالت‌های چهره کاربر را به کمک فناوری ویژه‌ای به نام animoji ثبت و به مخاطبان او ارسال کند.

قابلیت ویژه برای دوربین سه‌بعدی نسل بعدی آیفون
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایتنا از وب سایت خبری تحلیلی appleinsider، به نظر می‌رسد که آیفون X به‌عنوان یکی از همراه‌های نسل بعدی آیفون به دوربین سه‌بعدی مجهز بوده و می‌تواند حالت‌های چهره کاربر را به کمک فناوری ویژه‌ای به نام animoji ثبت و به مخاطبان او ارسال کند.

    اخبار و شایعات پیرامون نسخه‌های جدید آیفون مانند یک بمب خبری بزرگ، تمامی رسانه‌ها را پر کرده است و البته یکی از جذاب‌ترین موارد در این زمینه را می‌توان امکانات ویژه دوربین این دستگاه‌ها دانست.

    از میان همراه‌های جدید اپل، آیفون X به‌عنوان نماد 10 سالگی این شرکت قرار است تا به یک دوربین 3 بعدی ویژه مجهز باشد که به کمک آن کاربران می‌توانند تجربه‌ای نوین از ارتباط را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

    این سیستم جدید که انیموجی (animoji) نام دارد، به‌خوبی می‌تواند تمامی احساسات بروز داده شده توسط چهره کاربر را به‌صورت سه‌بعدی برداشت کند.

    این احساسات برداشت شده قابلیت این را دارند که به ایموجی‌های محبوب انتقال پیدا کنند. به‌ این‌ ترتیب کاربران می‌توانند ایموجی‌های منحصر به‌ فرد خود را تولید کنند.

    شایان‌ ذکر است که به‌زودی اطلاعاتی جدید درباره این سیستم را دریافت خواهیم کرد و برای این کار باید منتظر رونمایی رسمی محصولات جدید اپل باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر