قدرتمند ترین رایانه رومیزی جهان ساخته شد

عصر کالا- یک شرکت تولید کننده رایانه قدرتمندترین رایانه رومیزی جهان را ساخته که مجهز به سی پی یو های Xeon اینتل است که ۵۶ هسته دارند.

قدرتمند ترین رایانه رومیزی جهان ساخته شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، رایانه ای با 16 مگابایتRAM، پردازشگر 8 هسته ای و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی برای طرفداران بازی های رایانه ای بسیار جذاب خواهد بود. علاوه برآن رایانه رومیزی با چنین مشخصاتی برای  افراد حرفه ای که مشغول خلق محتوای واقعیت مجازی و ویدئوهای 360 درجه هستند، بسیار جالب است.

    به هرحال نسل چهارم رایانه های رومیزی Z از شرکت هیولت پاکارد(HP)با طراحی جدید کاربران حرفه ای را هدف گرفته اند.

    رهبر این سری رایانه Z8 است که به گفته شرکت قدرتمندترین رایانه رومیزی جهان درحال حاضر است.

    سری رایانه های رومیزی Z  برای طراحان، معماران، خالقان محتوای دیجیتال، دانشمندان، آموزگان، کارکنان بخش درمانی و مدیران مالی طراحی شده است. اما در کنار این موارد دستگاه مناسبی برای استفاده درخانه نیز به شمار می رود.

    همانطور که گفته شد Z8بهترین رایانه این سری به شمار می رود. دستگاه مجهز به ویندوز 10 پرو یا لینوکس است. ابعاد آن نیز 21.59 در 55.12در 44.45 سانتیمتر و وزن 22.4 کیلوگرم است. بنابراین با توجه به حجم بزرگ دستگاه نمی توان آن را نادیده گرفت.

    به گفته شرکت تولید کننده این رایانه قادر به ارائه شبیه سازی های سه بعدی یا ادیت ویدئوهای8K است. علاوه بر آن مجهز به سی پی یو های Xeon اینتل است که 56 هسته دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر