دستفروشان بازار تجریش به هوش باشید

عصر کالا- فرماندار شمیرانات از برخورد قاطع با دستفروشانی که از نقاط مختلف تهران به بازار تجریش می آیند خبر داد و افزود: مخالفت کسبه با حضور دستفروشان در بازار تجریش دغدغه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و فرمانداری نیز محسوب می شود لذا از بساط گستری در این بازار جلوگیری می شود.

دستفروشان بازار تجریش به هوش باشید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، عزت الله خانمحمدی، فرماندار شمیرانات گفت: در فرمانداری جلسه ای با همین موضوع و با حضور نیروی انتظامی و دستگاه های مرتبط برگزار شد، مقرر شد تا با هماهنگی سرکلانتری یکم و شرکت شهربان شهرداری تهران از بساط گستری در این بازار جلوگیری شود.
    وی افزود: البته تصمیم گرفته شده با عده ای که بومی هستند همراهی داشته باشند به شکلی که شهرداری اگر جایی وجود داشته باشد در اختیار آنها قرار دهد یا اگر تعداد آنها محدود باشد در بازارهای تره بار به آنها فضایی داده شود در غیر اینصورت توسط نیروی انتظامی پایشی صورت می گیرد تا با همکاری شهرداری تهران به آنها فضایی برای کسب و کار داده شود که مزاحمتی نداشته باشد.
    خانمحمدی تاکید کرد: با چنین شرایطی اصناف بازار تجریش مخالفتی برای حضور افراد بومی نخواهند داشت، اما با افرادی که از سایر نقاط شهر برای دستفروشی می آیند برخورد جدی خواهد شد. برخی افراد نیز در تلاش بودند ناامنی ایجاد کنند که با آنها نیز برخورد شد.
    در هفته‌های گذشته کسبه بازار تجریش اعتراضاتی نسبت به حضور دستفروشان در این بازار داشتند، تا جایی که برای ساعاتی دست از کار کشیدند و این بازار تعطیل شد و نهایتا با رایزنی و قول مسئولین برای حل این معضل بار دیگر مغازه های خود را باز کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر