گران‌ترین عطرهای دنیا

عصر کالا: در این مطلب با ۱۰ برند معروف عطر که جزو گران ترین ها هستند آشنا می شوید.

گران‌ترین عطرهای دنیا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶:۰۰
  • گران‌ترین عطرهای دنیا
  • گران‌ترین عطرهای دنیا
  • گران‌ترین عطرهای دنیا
  • گران‌ترین عطرهای دنیا
  • گران‌ترین عطرهای دنیا
  • گران‌ترین عطرهای دنیا
  • گران‌ترین عطرهای دنیا
  • گران‌ترین عطرهای دنیا
  • گران‌ترین عطرهای دنیا
  • گران‌ترین عطرهای دنیا

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از برترین ها، ماهنامه آینده روشن: در این مطلب با 10 برند معروف عطر که جزو گران ترین ها هستند آشنا می شوید.

Clive Christian No1

این عطر در سال 2001 و 2008 عنوان گران ترین عطر دنیا را از آن خود کرد. این همان عطری است که کتی هولمز در روز نامزدی اش از آن استفاده کرد و قیمتی باورنکردنی 2150 دلار دارد.

Parfums Shalini

رایحه ای جذاب دارد که توصیف کننده عصر مدرن و مناسب این روزگار است. این عطر زنان این عصر را توصیف می کند که فارغ البال و مستقل هستند. هر شیشه از این عطر به تعداد کم و با قیمت 900 دلار عرضه شده است.

Jean Patou’s Joy

با رایحه ای کلاسیک و بی انتها و ماندگار، برازنده همه خانم های پرزرق و برق و مجلل است. این عطر روی هم رفته شخصیت و جذابیت فردی را تغییر می دهد. نام این عطر از نام سازنده اش، جین پاتو، گرفته شده که آن را در سال 1930 ساخته است. «جین پاتوز جوی» به قیمت 800 دلار عرضه می شود.

Jar Parfums Bolt Of Lightning

بویی لطیف و منحصر به فرد دارد که اگر برای چند روزی قصد حمام کردن نداشته باشید، نه تنها برای چند ساعت، برای روزها روی پوست می ماند. این عطر با قیمتی در حدود 765 دلار برای تابستان گزینه مناسبی است. اگر می خواهید به ندرت و برای اتفاقات و موقعیت های خاصی از این عطر استفاده کنید، ارزش این مقدار هزینه کردن را دارد و می توانید آن را به کلکسیون تان اضافه کنید.

Fauborg 24 Herm’s

این عطر در سال 1995 عنوان عطر زنانه سال را به خود اختصاص داد و همواره در فهرست 10 برند برتر گران دنیا جای گرفته است. امروزه قیمت آن 1500 دلار است و به دلیل خاصیت براق کنندگی اش، پس از استفاده آن پوست صورت تان براق می شود.

D Hardrien Goutal Eau Annick

این عطر در سال 1996 با طعم هایی چون طعم ترنج، ریحان، گریپ فروت، لیمو، لیموترش، نعناع، نارنگی، شاه پسند و درختان جنگلی در بازار عرضه شد. قیمت این عطر 1500 دلار است.

Baccarats Les Larmes Sacress De Thebe

این عطر هم جزو آن دسته عطرهایی است که پیدا کردن و خریدنش در بازار دشوار است. این عطر ترکیبی از کندر و گیاه مر است و قیمتی نزدیک به 1700 دلار دارد. علاوه بر کیفیت و خلوص بالا، شکل شیشه هرم مانندش هم جذاب است.

Chanel NO 5

این عطر، نه تنها گران است، به دلیل استقبال فراوان مشتریان، محبوب فراوانی هم دارد. گرچه قیمتی در حدود 1850 دلار دارد، طبق آمار، در هر 30 ثانیه یک عدد از این عطر در دنیا خرید و فروش می شود؛ حتی با این میزان فروش، هنوز این عطر یکی از گزینه های محبوب افراد مشهور و افراد طبقه بالای جامعه است.

Caron’s Poivre

این عطر هم زنانه است و هم مردانه. سازنده آن کارن است و آن را در سال 1954 ساخته و با قیمت دو هزار دلار روانه بازار کرده است. به دلیل قیمت بالا و تعداد محدودش و تعداد کم افرادی که توانایی پرداخت چنین قیمتی را داشتند، این عطر به تعداد محدود عرضه شده است.

Imperial Majesty Clive Christian

در تحقیقی که در سال 2006 «فروبس» انجام داد، این عطر گران ترین عطر دنیا شناخته شد. درواقع این عطر بخشی از تجملات افرادی است که رایحه منحصر به فرد این عطر را دوست دارند. این عطر قیمتی بسیار گزاف دارد: حدود 215000 دلار است؛ امروزه می توان با پرداخت چنین هزینه ای اتومبیل خرید. داشتن این عطر می تواند خواستنی باشد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر