نسل جدید مانیتورهای مخصوص بازی‌های رایانه‌ای

عصر کالا- نسل جدید مانیتورهای مخصوص گیم، در یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی تجهیزات ارتباطی و رادیویی به نمایش در می آید.

نسل جدید مانیتورهای مخصوص بازی‌های رایانه‌ای
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از خبرگزاری مهر، نمایشگاه بین المللی رادیویی برلین آلمان (IFA 2017 ) از 10 تا 15 شهریور ماه با هدف معرفی جدیدترین تکنولوژی‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات و ابزارهای بی سیم رادیویی برگزار خواهد شد.

    ال جی الکترونیکس اعلام کرد که قرار است در این نمایشگاه از نسل جدید مانیتورهای مخصوص بازی (گیم) خود که دارای قابلیت نرخ بالای بازسازی تصویر است رونمایی کند.

    دو مانیتور جدید 27 و 32 اینچی سری GK ال‌جی نه تنها برای علاقمندان به بازی‌های پرهیجان، تصویری خیره‌کننده به نمایش می‌گذارند بلکه در هنگام بازی‌های رقابتی با توجه به نرخ بازسازی تصویر، برگ برنده را در اختیار کاربر می‌گذارد.

    مانیتورهای مخصوص بازی GK ال‌جی از جدیدترین فناوری پیشرفته بهره برده و نرخ بازسازی‌ تصویر یکی از آنها بالای 144 هرتز ( افزایش سرعت تا 165 هرتز) و 240 هرتز است. مانیتور 32 اینچ، نمایشگری ایده‌آل برای آنهایی است که می‌خواهند بازی‌ها را با حرکات سریع و روان و با کیفیت بالا تجربه کنند.

    مانیتور 32GK850G با برخورداری از نرخ بازسازی سریع و به لطف وجود فناوری پردازش گرافیک NVIDIA G-Sync حرکت گرافیکی بسیار روان و بدون مکثی دارد. قابلیتی که به سرعت بین علاقمندان بازی محبوب شده و باعث می‌شود صحنه رقابت را بدون هیچ پرش و مکثی تجربه کنید.

    این مانیتور به آسانی تمامی ژانرهای بازی‌ها را بدون تارشدن تصویر پوشش داده و با روشنایی 350 nit روی صفحه‌نمایش QHD (2,560 x 1,440) حرکت تصویر روان و سریعی را به نمایش می‌گذارد.

    به علاوه مانیتور 32 اینچی تجربه بازی کردن را با روش خاص نوردهی کروی بهبود می‌دهد. در این روش از یک LED در پشت مانیتور استفاده شده تا با تابش یک نور لطیف، کاربر را بیشتر به دنیای بازی نزدیک کرده و همچنین تار شدن چشم‌ها را کاهش دهد.

    قابلیت‌های ویژه‌ای مثل تثبیت‌کننده مشکی باعث به وجود آمدن یک کنتراست واضح می‌شوند تا گیمر بتواند همیشه تمام جزئیات را ببیند. از طرفی قابلیت هماهنگ کننده حرکات داینامیکی، پرش و لگ تصویر را به حداقل ممکن رسانده تا گیمرها بتوانند سریع‌تر واکنش نشان بدهند.

    رابط کاربری گرافیکی به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد برای هر بازی تنظیمات شخصی خود را برای بازی‌ها مختلف اعمال کنند راحت‌تر رقیبان را شکست دهند. به علاوه قابلیت تنظیم با یک کلیک که بدون نیاز به ابزاری مثل پیچ‌گوشتی روی مانیتور نصب می‌شود به کاربر این امکان را می‌دهد تا با کمترین زحمت بتوان ارتفاع، خمیدگی و زاویه تصویر را تنظیم کرد.

    مانیتور 27 اینچ سری GK ال‌جی (مدل 27GK750F ) نیز همان نرخ تازه‌سازی بالا را برای ارائه تجربه روان بازی دارد.

    ال‌جی در نمایشگاه IFA 2017 مانیتور فوق عریض 34 اینچی خود (مدل 34UC89G ) را نیز به نمایش می‌گذارد. این مانیتور با نسبت تصویر 21:9 تجربه بازی کردن را به اوج خود می‌رساند. این ویژگی جذاب در بازی‌های مسابقه‌ای و استراتژی که از نسبت تصویر 21:9 پشتیبانی می‌کنند بیشتر به چشم می‌آید.

    همچنین این مانیتور از NVIDIA G-Sync پشتیبانی کرده و با نرخ بازسازی تصویر 144 هرتز (افزایش سرعت تا 166 هرتز) تجربه متفاوتی در همه بازی‌ها فراهم می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر